י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שנה חדשה? לא חוגגים - לפני שמתחדשים

חגית ברקוביץ' מקבוצת רנואר מספרת קצת על הרשת, על הקולקציה החדשה בחנויות ועל הפניה למגזר הנשים הדתיות-חרדיות • ומה יש לסטייליסטית שלהם להמליץ לנו?

שנה חדשה? לא חוגגים - לפני שמתחדשים
יחצ


הכרתן פעם אישה שלא רצתה לגנוב את כל ההצגה? ביננו, בואו ונודה, אין אישה שלא מחפשת להיראות הכי טוב שיכול להיות. כל יציאה לעבודה מלווה במחשבה על התאמת ה'הופעה', כל שכן יציאה לאירוע, או אפילו ערב בילוי זוגי או עם חברות. תמיד כיף למצוא עוד פריט, עוד טוויסט שישנה את כל המראה ויקצור מחמאות. אה, וכמובן, אסור שתהיה עוד מישהי שתתלבש בדיוק כמונו!

שבוע לפני החג, הקניונים מלאים נשים חרוצות שמבקשות להשלים את המלתחות שלהן ושל ילדיהן לקראת החג. התאמת חלק עליון, נעליים, שמלות, ועוד. הסטייליסטיות מחלקות עוד טיפ או שניים ברשתות החברתיות, וכמעט כל אישה מנסה לבדוק איך זה עובד עליה, והאם גם היא תיראה כמו הדוגמנית שבתמונה. גם אנחנו, קהל הנשים החרדיות, מחפשות מלבד ההופעה הצנועה, את הפריטים הכי אופנתיים והכי טרנדים שיכולים להיות.

אחת הרשתות היותר מוכרות לנו היא רנואר – שמאז ומתמיד שמחה להעניק מענה כולל גם לצרכי הקהל הדתי-חרדי, ולהגיש את מיטב האופנה העדכנית, המוקפדת והאיכותית, באופן שגם קהל זה יוכל ליהנות ממנה. רק בחודש שעבר התקיימה תצוגת קולקציית הסתיו-חורף של רנואר בגני התערוכה, והביאה איתה שיק של שנות השבעים שהולך ומשתלט גם על 2016.



רון (רונקו) קאהן, המעצב הראשי של רנואר, מספר כי בעונה הזו יש פחות דגש על גזרות חדשות . "מה שחדש אצלנו זה הנושא של השטיפות הכהות - הרצון לחדש במשהו שהוא לא גזרה אלא אחר. יש בעולם מותגים שמתקיימים רק על זה. כך מתקבל מראה גולמי, ראשוני ותעשייתי, זה מה שעומד מאחורי הקולקציה הזאת". שטיפות - תפקידן להוציא את הכימיקלים מהבד מבלי להוריד צבע או לעשות אפקטים.

מעבר לעובדה שבקולקציה החדשה מככב הבד הכחול האהוב וישלוט גם בחצאיות, שמלות, חולצות, סרבלים, ז'קטים מחויטים מול ז'קטים רגילים, מכנסי דגמ"ח, קרדיגנים וסריגים שמדמים ג'ינס - גם לנשים וגם לגברים, אותנו מעניינת קולקציה שמתאימה לחג!

ברנואר מספרים כי הצבעים השולטים בחג הקרב ובא, תשמעו בוודאי כי מדובר בצבעי השמנת והלבן, השחור והזהב, שמשולבים בשלל פרטי הלבוש המוצעים.

אם מתחשק לכן לבדוק את הפריטים רגע לפני שאתן יוצאות מהבית, היכן נמצאות מגוון חנויות הרשת ברחבי הארץ, תוכלו להתעדכן באתר האינטרנט של החברה בכתובת – RENUAR.CO.IL , שם גם קיימת אפשרות לרכישה מקוונת.

מי אתם רנואר?
בראיון חג חגיגי שהתפרסם בעבר ב'לובי נשי', סיפרה חגית ברקוביץ': "לפני 20 שנה הקמנו את החברה, אני ואלי בעלי, עם עוד שני שותפים, יוסי ורווית ברוש. קבוצת רנואר מונה את רשת רנואר לגברים ונשים ורשת טוונטיפורסבן". חגית בת 44, אם לשלושה, עובדת פעילה בחברה ואחראית על השכר והרווחה של 1500 עובדים הכוללים עובדי מטה וחנויות. "משתדלת לתפקד כאמא במשרה מלאה ומוצאת את הזמן לשלב בין הבית לעבודה", היא מבהירה.

בין היתר חולמת חגית כל הזמן לפתח את הרשת, להגיע לכמה שיותר קהלי יעד ואולי אפילו לפתוח רנואר ילדים.





לפני החג, קבלו את עצת הסטייליסטית של הרשת - ליטל מעוז:
לא פעם בחירת הבגדים לארוחת החג מלווה בכאב ראש. באילו צבעים לבחור, האם זה מספיק חגיגי או אופנתי והאם זה מחמיא לי ומתאים לי.

ראשית צריך לעשות סדר בראש, האם אנחנו נשים שלבן מסמל חג, וכך הייתן רוצות להגיע, או שדווקא מראה טרנדי ואופנתי חשוב יותר.

למראה חגיגי בגווני לבן, הייתי ממליצה לבחור בחצאית בגזרת Aהמחמיאה לרוב הנשים, בדפוס פרחוני בצבעי פסטל, ומשלימה עם חולצת שרוולים בדפוס תואם ליצירת מראה חליפה. זהו מראה אופנתי וחגיגי גם יחד.



אם תרצי מראה פחות בולט, תוכלי לשלב חצאית פרחונית עם חולצה לבנה תחרה.

לנשים המעדיפות מראה טרנדי ועדכני, תוכלו לשלב שמלת סווד בצבע בז בשילוב חולצה מכופתרת ורומנטית למטה, שמלת פעמון בדפוס חרדל בהשראת הסבנטיז, או שמלת פעמון משולבת תחרה ודפוס פייזלי.

שיהיה חג שמח.



רנואר אופנה קניון חרדיות חגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד