כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תאונה קטלנית בבית וגן: ילד בן 4 נהרג

תאונה קשה ברחוב שערי תורה בירושלים: בן 4 שרכב על אופניו נפצע באורח אנוש - ובבית החולים נקבע מותו

תאונה קטלנית בבית וגן: ילד בן 4 נהרג


ילד בן ארבע נהרג ואחיו בן ה-8 נפצע קל לאחר שעל פי החשד התפרצו לכביש בשכונת בית וגן ונפצעו מרכב חולף.

תאונה קשה בירושלים: בסמוך לשעה 15:30 אירעה תאונת דרכים ברחוב שערי תורה בשכונת בית וגן בירושלים. ילד בן 4 ואחיו בן ה-8 נפגעו מרכב חולף ונפצעו. הילד הקטן איבד את הכרתו וכונני איחוד הצלה ומד"א ביצעו בו פעולות החייאה, הוא פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם שם נקבע מותו. אחיו בן ה-8 נפצע באורח קל וסובל מחבלות קלות, אף הוא אושפז בעין כרם.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה של משטרת ירושלים, עולה כי שני האחים התפרצו לכביש בין שתי מכוניות חונות, כשהם רכובים על אופניים. נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

מיקי כהן ראש סניף 'ירושלים' באיחוד הצלה סיפר: "בהגעת המתנדבים לזירה הם נתקלו בילד כבן 4 שנפגע מרכב ואיבד את ההכרה. המתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני וביצעו פעולות החייאה בילד שסבל מחבלה קשה בראשו. לאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה הילד פונה תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר אנוש. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה".

פאראמדיק מד"א אורי צחי שהגיע למקום סיפר: "אזרחים סיפרו לנו ששני ילדים נפגעו מרכב, הצעיר מבניהם, ילד כבן 4 שכב על הכביש, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעת רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבי"ח הדסה ע"כ. ילד נוסף כבן 8 שנפצע גם הוא בתאונה פונה לבי"ח במצב קל".
ילדה עזרת תורה פציעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד