ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

5 טיפים לאיפור מושלם

מי לא רוצה לקבל תוצאה מקצועית גם כשהיא מתאפרת לבדה בבית? ישנם מספר תנאים חשובים שאם תעמדי בהם – תקבלי בתמורה איפור מושלם

5 טיפים לאיפור מושלם


תאורה:
אור לבן או אור יום - זהו הכלל הראשון לאיפור מוצלח. חובה להתאפר במקום עם אור מרבי. ההבדל בתוצאה הוא גדול מאוד, שכן איפור באור צהוב, או במקום עם אור מועט, קרוב לוודאי יביא לתוצאה של מייק אפ בגוון לא נכון, חוסר אחידות בכל שלב באיפור, וביציאה הראשונה שלך מהבית תגלי מספר פספוסים ואי דיוקים. לכן, הקפידי להתאפר בחדר עם אור לבן, או לחילופין אור יום חזק, ותרגישי בהבדל החל מהאיפור הראשון. במידה וכיווני האוויר בביתך אינם מאפשרים לקרני השמש לחדור לתוכו בצורה מספקת, אני ממליצה לרכוש תאורה ייעודית כגון פלורוסנט מדגם T-5לבן, אותו ניתן לרכוש בכל חנות חשמל ו/או טמבור.

מראה:
לא, לא התכוונתי למראה רגילה - פה לא חידשתי דבר.
אתן ודאי מכירות את המראות המגדילות מסלוני היופי או מבתי המלון - אלו שמגלות לכן את כל האמת על הפנים שלכן. כזו. בדיוק כזו אתן צריכות בפינת האיפור שלכן. היא מגדילה ונותנת תמונת תקריב טובה יותר של הפנים, כך יהיה לכן נוח יותר לשרטט קו איליינר מדויק ויפה, למרוח נכון את המייק אפ ולדייק בשאר הפרטים הקטנים מבלי לפספס מילימטר אחד. למעשה, בכל שלב באיפור, תהיה המראה לשירותך ככלי עזר בכדי להגיע לתוצאה סופית של איפור נכון ומשורטט להפליא.

מברשות:
המברשות הן אלו שעושות עבורנו את רוב העבודה. חשוב לבחור את המברשת הנכונה והנוחה. רק אתן תחליטו מה נוח לכן בהתאם למבנה וגודל כף היד. לגבי מה נכון למה בכל שלב באיפור, זכרו כי לכל מברשת איפור יש את התפקיד הייחודי לה על פי מבנה, גודל, קשיחות וכו'. אל תתיימרו לשנות סדרי עולם. חשוב לוודא בזמן הרכישה שהמברשת היא אכן מה שחיפשתן.
ישנם סוגים רבים של מברשות בשוק. את מברשת האיליינר לדוגמא, ניתן יהיה להתאים לך לפי סגנונך האישי: דקה/עבה יותר. שפיץ/ מתארך.
מברשות שפתיים - תתנסי, תבדקי, ותחליטי עם איזו מברשת יוצאת לך תוצאה הטובה ביותר - היא שלך!

אצבעות:
הקב"ה נתן לנו עשר כאלה ולא בכדי. לאפות, לבשל, ובין היתר לשימוש כ״מברשות״ לטשטוש הצלליות, לאחד את המייק אפ במקומות שהספוגית/מברשת לא מגיעה אליהם, למחוק ולתקן. תתפלאו, אבל בזכות יכולת הספיגה של עור האצבע, התוצאה שתתקבל על ידי שימוש בה, מפתיעה ביותר.

עור פנים נקי
תמיד: התחילי להתאפר רק אחרי שניקית את עור פנייך ב100% וכשהוא נטול מאיפור קודם ואו לכלוכים שאינם נראים לעין. שלב זה חשוב לתוצאה של מייק אפ חלק ועמיד יותר, דבר התורם לתוצאה סופית אחידה ונקיה.
התייחסו למלאכת האיפור כאל יצירת אומנות. האם נתקלתן פעם ביצירה מרהיבה שנוצרה על בד קנבס פגום?

בהצלחה!
לכל שאלה:
רבקה אהרון
[email protected]
טיפוח איפור יופי טיפים מייק אפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד