י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מסע ראדין: הרבנים יתפללו בקבר ה'חפץ חיים'

הערב תצא משלחת ראשי ישיבות להשתטח על קבר החפץ חיים - ששופץ לקראת היארצייט, בתפילה שתועבר בשידור חי

מסע ראדין: הרבנים יתפללו בקבר ה'חפץ חיים'


הערב (ב) יטוסו במשלחת מיוחדת של ראשי ישיבות, גדולי תורה ורבנים מכל העדות והחוגים למסע נדיר ומרגש לקראת הימים הנוראים על קברו של ה'חפץ חיים' בראדין. לקראת המעמד שופץ ציון ה'חפץ חיים', והוקם אוהל נרחב מעץ על קברו.

במשלחת משתתפים בין היתר: הגר"ש בעדני, הגרש"י בורנשטיין, הגר"מ ארנסטר, הגר"ד אלתר, הגר"ש קנייבסקי, הגר"ש רוזנברג, הגר"ש הכהן קוק, הגר"ח מישקובסקי, הגרש"א שטרן ועוד.

המסע יועבר בשידור חי לכל רחבי תבל, מתוך רצון לקיים תפילת רבים עד כמה שניתן מעל ציונו של החפץ חיים, והוא יחל בוולוז'ין כאשר המשלחת תבקר בהיכל הישיבה הוותיקה ולאחר מכן מעל קברם של צדיקי וגדולי הדורות הקודמים.

התפילה המרכזית על ציונו של החפץ חיים תועבר בשעה 10:30 בשידור חי, כאשר הרבנים וראשי הישיבות שישתתפו במסע יאמרו פרקי תהלים בקול רם, וישאו דברי חיזוק ומוסר לקראת יום הדין הקרוב.

המסע מאורגן על ידי 'דרשו' מתוך מטרה לחזק את לימוד הדף היומי בהלכה כסדר, מתוך 'המשנה ברורה' והוא מתקיים ביום היארצייט של החפץ חיים, מחר.

הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, גאב"ד 'שערי הוראה', אמר לקראת המסע: "הלב הומה מרגשות גואים על גדותיהם, לקראת הנסיעה לראדין, לשפוך שיח חינונים על כלל ישראל הנתונים בצרה ובשביה. בזכותם של קדושי עליון כהחפץ חיים זצוק"ל, יזכור אהבתם ויחיה זרעם, שלא תאבד שארית יעקב, ושנזכה לכתיבה וחתימה טובה, שנת גאולה וישועה בקרוב".
חפץ חיים תפילה הלכה לימוד קבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד