י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"לצרכן החרדי מגיע ליהנות מיתרונות התה הקר"

טל רבן, מנכ"ל 'קוקה קולה', בראיון מיוחד עם סיום השקת פיוז-טי בכשרות מהודרת של הרב לנדא

"לצרכן החרדי מגיע ליהנות מיתרונות התה הקר"


במהלך מרשים ורחב היקף השיקה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) את פיוז טי בכשרות מהודרת, מה הבשורה שמביאה עימה ההשקה?

קוקה-קולה ישראל מאפשרת לראשונה לצרכני המהדרין בישראל ליהנות מבשורת הרעננות והטעם הנפלא של פיוז טי – התה הקר הבינלאומי האהוב בישראל. פיוז טי ישווק מעתה בכשרות הרב לנדא שליט"א, שתאפשר לקהלים נוספים להיחשף לתה הקר המוביל והנמכר בארץ ובעולם.

מה הרציונאל שמאחורי ההחלטה להשיק את פיוז טי בכשרות חדשה?

בבסיסו של המהלך עומדת ההבנה כי לצרכן החרדי מגיע ליהנות מכל היתרונות של התה הקר המוביל בישראל. עבודה מאומצת הושקעה על מנת לשלב כשרות מהודרת תוך שימור הטעם והרעננות המקוריים של פיוז טי.

כיצד אתה מסכם את שיתוף הפעולה עם צוות הכשרות של הרב לנדא שליט"א?

הייתה לנו הזכות לעבוד לצידו של הרב לנדא שליט"א, וצוות הכשרות שלו, במטרה להנגיש את פיוז טי לצרכנים נוספים. צוותי הייצור עבדו בשיתוף פעולה צמוד יומיומי עם צוותי הכשרות על מנת לעמוד בסטנדרטים הקפדניים של הכשרות המהודרת כמו גם ברף האיכות הגבוה של המותג. אנחנו בהחלט מרוצים מהתוצאה שמשלבת - כשרות וטעם נפלא לטובת הצרכן החרדי.


כיצד, לדעתך, תשפיע השקת פיוז טי בכשרות מהודרת על צריכת התה הקר במגזר החרדי?

כבר היום, פיוז טי נמצא עם אחוז גבוה יחסית של נתח שוק. יחד עם זאת, אני מאמין כי השקת פיוז טי עם כשרות של הרב לנד"א תביא עימה צמיחה רחבה בהרבה של קהלים נוספים, וכן תגדיל את כל קטגורית התה הקר במגזר ובכלל. הרעננות והטעם הנפלא של פיוז טי מעניקים לצרכנים חווית צריכה שטרם חוו עד כה בעולם התה הקר, וסביר להניח שתהיה לכך השפעה על גרף הצריכה.

מתי נולד המותג פיוז טי?

בשנת 2012, הושק פיוז טי בו זמנית ב-14 מדינות ברחבי העולם לאחר שהחליף את שמו שהיה קודם לכן נסטי. הצרכנים, שזיהו את הטעם המוכר בשמו החדש, עברו לצרוך את פיוז טי. ההצלחה המסחררת של השקת פיוז טי הפכה אותו לאחד המותגים הבודדים שזכו להיות מותגי על תוך פרק הזמן הקצר ביותר.

גם בישראל, פיוז טי כבש במהירות את מעמדו כתה הקר האהוב והנמכר ביותר והוא תופס כיום את הנתח הגדול ביותר בשוק התה הקר הישראלי.


מהן סגולותיו של התה הקר בכלל ושל פיוז טי בפרט?

התה הקר הינו משקה מרענן המשלב בין התה המסורתי לטעמי פירות מרעננים.

פיוז טי – מותג התה הקר המוביל משדרג את הרעננות של התה הקר עם מיזוג מושלם של תה וטעמי פירות נפלאים היוצרים ביחד שילוב מושלם. פיוז טי מכיל תמציות תה טבעיות עשירות באנטיאוקסידנטים, המסייעים בשמירה על הבריאות ומניעת מחלות, ומיוצר ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. ההרכב הייחודי של פיוז טי , בשילוב עם מגוון טעמי פירות נפלאים, הופכים אותו לתה הקר הבינלאומי המוביל בישראל.

באילו טעמים ניתן לחוות את בשורת הרעננות והטעם הנפלא של פיוז טי?

את פיוז טי ניתן להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה במגוון טעמים מרעננים: אפרסק, דיאט אפרסק, מנגו אננס, אקזוטי, ענבים ועכשיו חדש- פירות יער.

פיוז טי משווק בבקבוקי 330 מ"ל, 0.5 ליטר, 1.5 ליטר, ובמארזי רביעיות ושישיות של בקבוקי 1.5 לצריכה משפחתית חסכונית.
פיוז טי קולה לנדא שתיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד