י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו בנתניהו: "דרעי שותף. נביא את הגז לישראל"

ראש הממשלה נתן הצהרה לתקשורת לאחר ההצבעה במליאת הכנסת על מתווה הגז: "כשאני רוצה משהו אני משיג אותו"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי


לאחר אישור מתווה הגז במליאת הכנסת, נתן ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה לכלי התקשורת ואמר: ״זה יום גדול למדינת ישראל. אני מחוייב להביא את הגז לכלכלת ישראל, את מאות המיליארדים לחינוך, לרווחה ולבריאות של אזרחי ישראל ואת עשרות המיליארדים להשקעות ומקומות עבודה. לכן אנחנו מסלקים מכשול אחר מכשול.

"שיפרנו את המתווה, העברנו אותו בממשלה והעברנו אותו היום ברוב מוחץ בכנסת. יש עוד מכשול אחד אבל אני חושב שאתם מכירים אותי. כשאני מחוייב להשיג משהו בין אם זה לבנות את ישראל כמעצמת סייבר או להקיף את הגבולות שלנו בגדר ביטחון, גם זה נשיג. יהיה גז בישראל".

נתניהו נשאל האם יחייב את השר אריה דרעי להפעיל את סעיף 52, והשיב: "כשאני רוצה משהו אני משיג אותו. אני רוצה את זה לאזרחי ישראל, להורדת יוקר המחייה, להזרמת כסף עצום לקופת המדינה, לביטחון אנרגטי. הדבר הזה יושג, אנחנו מתקדמים צעד אחר צעד ומסלקים מכשול אחר מכשול".



זו פעם שניה שהממשלה נכשלת בהעברת הסמכויות של הממונה על ההגבלים?

"היא לא נכשלה .אמרו לנו בהתחלה: לא רואים את המתווה. אז פתחנו את המתווה. אמרו לנו לשפר אותו, שיפרנו אותו. אמרו לנו להביא אותו לממשלה, הבאנו ואישרנו. אמרו לנו להביא אותו לכנסת ואישרנו אותו ברוב קולות. עכשיו נותר עוד מכשול אחד ואנחנו נתגבר עליו כי זה הדבר הנכון לאזרחי ישראל.״

האם אתה מתכונן לפטר את השר דרעי בעקבות סירובו לחתום?

"אני רואה את אריה דרעי כשותף ואני מדבר על שותפות ואני מדבר על הבאת הגז לכלכלת ישראל. אני רוצה את זה ואנחנו נעשה את זה".
נתניהו דרעי וידאו גז מתווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד