י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יקבי טפרברג השלימו את תהליך המיתוג החדש

היקב הותיק והאיכותי סיים למתג את כל סדרות היין שלו מחדש, באופן שייתן ביטוי הולם לסיפורו המרתק

יקבי טפרברג השלימו את תהליך המיתוג החדש


ביקבי טפרברג שמחים לבשר לציבור על השלמת תהליך המיתוג החדש לכל סדרות היין של היקב. במיתוג החדש ניתן ביטוי הולם לסיפורו הייחודי של היקב המשפחתי שהוקם בשנת 1870 על ידי הרב אברהם טפרברג לאחר שעלה לארץ מאוסטריה שם התמחה בגידול גפנים ובייצור יין משובח, ומנוהל היום על ידי בן נינו מוטי טפרברג דור חמישי לאהבת היין.

כאמור, יקב טפרברג הוקם בשנת 1870 על ידי אברהם טפרברג, בירושלים העתיקה והיה ליקב המשפחתי הראשון שהוקם בארץ ישראל בעת החדשה. מאז ועד היום, נמצא היקב בבעלות משפחת טפרברג.

בשנים האחרונות נמצא היקב בעיצומה של מהפכת איכות אשר בראשה עומד מוטי טפרברג. מהפכת האיכות, כוללת בין השאר, הקמת יקב מהחדישים והמודרניים בארץ , השקעות בנטיעת כרמים באזורי איכות, בטכנולוגיות ייצור יין איכותי בהשבחת ההון האנושי ושדרוג מערכות ההפצה והמידע.

היקב ממוקם על שטח של 20 דונם בלב כרמי ענבים למרגלות הרי יהודה המהווה ציר דרך תיירות היין החשוב ביותר בישראל, אזור בו מתקיים שילוב של היסטוריה רבת שנים ואזורי גידול כרמים המיועדים לייצור יינות איכות המופקים מחלקות בודדות, המובחרות ביותר באזור.

מדי שנה משווקת החברה למעלה משישה מיליון בקבוקי יין לישראל ולמדינות רבות ברחבי העולם. מגמת ההתחדשות והאיכות הבלתי מתפשרת של יקב טפרברג באות לידי ביטוי גם בפריצה לשווקים בינלאומיים והשקת יינות איכות לכל ערוצי השיווק בישראל.

המיתוג החדש משלב בתוכו את המוטיבים של המשפחתיות, האהבה ליין, טכנולוגיות חדישות שהפכו את היקב לאחד המובילים בישראל והקנו לו שם בינלאומי.

ב'טפרברג' ניתן דגש מיוחד על חדשנות בגידול הענבים בכרמים, בבחירת הזנים ואשכולות הענבים, הייננים של היקב לא עושים לעצמם הנחות במטרה להגיע לרמת התוצרת הגבוהה והמוקפדת ביותר.

בסדרות של יקבי טפרברג ניתן למצוא את: סדרת vision, סדרת impression, סדרת essence ואת סדרת legacy היוקרתית. היינות בכשרות בד"ץ העדה החרדית ובד"ץ 'בית יוסף'.



טפרברג יין מיתוג בקבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד