כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"הופכים כל אבן בשביל אורון והדר"

שר הבטחון משה יעלון והרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, התייחסו למאמצים להשבת גופות השבויים הישראלים

"הופכים כל אבן  בשביל אורון והדר"
דובר צה"ל


"אנו פועלים בנחישות ובעוצמה, אך גם באחריות ובשיקול דעת, כדי לגדוע את ידם של המחבלים ושולחיהם, ולא נהסס להגיע אליהם בכל עת ובכל מקום" אמר הערב (ב') שר הביטחון משה בוגי יעלון בטקס לחללי חטיבת גבעתי. "לא נסבול ניסיונות ירי מרצועת עזה, ונילחם ביד ברזל בתשתיות הטרור ובמפגעים הבודדים ביהודה ושומרון. לא נאפשר לאיראן, או לכל גורם אחר לפתוח חזית טרור בצפון, אין לנו כל כוונה להתפשר על כך".

טקס ההתייחדות השנתי לזכר חללי חטיבת "גבעתי" נערך במצודת יואב, במעמד שר הביטחון יעלון, הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד הדרום, אלוף סמי תורג'מן, מפקד חטיבת גבעתי, אל"מ ירון פינקלמן, מפקדי החטיבה בעבר ובהווה, המשפחות השכולות ולוחמי החטיבה.

בפתח דבריו התייחס יעלון וציין כי "חטיבת גבעתי הייתה מעמודי התווך ב'צוק איתן'. אנו הופכים כל אבן ועושים כל מאמץ כדי שהדר גולדין ואורון שאול ישובו לישראל" אמר, והוסיף "גם בשעה זו נמצאים לוחמי ומפקדי החטיבה על המשמרת, נכונים להשיב מלחמה שערה אם יידרשו לכך. הם עושים זאת בסביבה מורכבת, רוויית אתגרים, כשסביבנו ערב רב של מדינות, ישויות וארגונים החמושים בנשק מתוחכם ואידיאולוגיה רצחנית".

"אנו פועלים בנחישות ובעוצמה, אך גם באחריות ובשיקול דעת, כדי לגדוע את ידם של המחבלים ושולחיהם, ולא נהסס להגיע אליהם בכל עת ובכל מקום. לא נסבול ניסיונות ירי מרצועת עזה, ונילחם ביד ברזל בתשתיות הטרור ובמפגעים הבודדים ביהודה ושומרון. לא נאפשר לאיראן, או לכל גורם אחר לפתוח חזית טרור בצפון, אין לנו כל כוונה להתפשר על כך".

"לא נשכח גם את סגן הדר גולדין זכרו לברכה, לוחם סיירת גבעתי, שאנו מחויבים לעשות ככל יכולתנו להשיבו לישראל ביחד עם לוחם גולני סמל ראשון אורון שאול זכרו לברכה. זו חובתנו לכם, שמחה ולאה גולדין, וזהבה והרצל שאול ושאר בני המשפחה.

"אנו הופכים כל אבן ועושים כל מאמץ כדי שהבנים ישובו לישראל. אנו גם פועלים להשיב את האזרחים הישראלים המוחזקים ברצועת עזה, וממשיכים במאמצים לאתר את נעדרי צה"ל ממערכות ישראל. זו חובתנו כהנהגה".

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט התייחס אף הוא ואמר כי "נזכיר ונזכור גם את לוחם החטיבה, סגן הדר גולדין, ואת סמל ראשון אורון שאול, זכרם לברכה, ונשוב ונבטיח לכם שלא נשקוט עד שנשיב את כל נעדרינו".
123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד