כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תאונה קשה בכביש החוף; הרוג ושני פצועים

הנהג ההרוג נסע נגד כיוון התנועה, מדובר בבן 81 תושב אחד המושבים בעמק חפר • שוטרים ופקח נפצעו בינוני

תאונה קשה בכביש החוף; הרוג ושני פצועים


הלילה (ג') אירעה תאונת דרכים קשה בכביש החוף סמוך לצומת אולגה בין שני רכבים פרטיים, נסע נהג נגד כיוון התנועה, התנגש בכלי רכב ונהרג. שני שוטרים ופקח נפצעו בינוני.

בשעה 4:30 לערך התקבל דיווח במד"א על תאונת דרכים, חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותו של גבר כבן 70, ופינו לבית החולים הלל יפה שני פצועים במצב בינוני, שנסעו בניידת שיטור עירוני לאחר שקיבלו את הדיווח על רכב שנוסע בניגוד לכיוון התנועה, והתנגשו בו. השניים בני 20 ו-46. הנהג, שככל הנראה נסע כנגד כיוון התנועה, הוא תושב אחד המושבים בעמק חפר בן 81.

צוותי זק"א וכיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו של נהג הרכב הפרטי שהתהפך.



חובש בכיר במד"א ליאור אלמקייס שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב, מעוצמת התאונה אחד מהרכבים עף והתהפך בנתיב הנגדי, נהג הרכב, גבר כבן 70 נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ומותו נקבע בשטח. 2 נוסעים שהיו ברכב השני, צעיר כבן 20 וגבר כבן 46 נפצעו באורח בינוני ופונו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הלל יפה".

שרון שמואל מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בתאונה עם מעורבות רכב פרטי וניידת של שיטור משולב. נהג הרכב הפרטי נהרג, ושני שוטרים נפגעו באורח בינוני. יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה הענקתי להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו להמשך טיפול בבית החולים. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל".

צילום: דוברות מד"א




123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד