י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ח"כ נורית קורן ב'טרם': "מורידים עומס מחדרי המיון"

חברת ועדת העבודה הרווחה והבריאות סיירה במיון 'טרם' בירושלים ובחנה מקרוב את הטיפולים והשירותים הניתנים בו

ח"כ נורית קורן ב'טרם': "מורידים עומס מחדרי המיון"


חברת ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת ח"כ נורית קורן סיירה במיון 'טרם' בירושלים והביעה התפעלותה מטיב השירות המקצועי המוענק למטופלים.

את ח"כ קורן אירחו ראשי רשת 'טרם' ובהם מנכ"ל הרשת מר נתן אפלבאום שסקר בפני חברת ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת את יתרונות הטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

לאחר סיור ממושך שערכה במקום הביעה ח"כ קורן את התפעלותה מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים.

ח"כ קורן ציינה כי הפעילות שגילתה במיון 'טרם' משתלבת היטב עם פעילותה וחזונה למערכת בריאות טובה יותר. "כמי שפועלת למען מערכת הבריאות וכמי שערה למצוקה הקשה שישנה בחדרי המיון בישראל, שמחתי לגלות כי הודות לטיפול ברשת 'טרם' חוסכים רבים את ההגעה לבתי החולים ובכך גם זוכים לטיפול מהיר וגם תורמים להורדת העומס בבתי החולים".

ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-84 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

את מיוני 'טרם' ברחבי הארץ פוקדים למעלה מ-600 אלף מטופלים אשר מקבלים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.
טרם רפואי נורית סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד