כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מצפה נוף: היערכות לגידול במכירות בתשרי

למרות מיעוט ימי העסקים בחודש הקרוב, בפרויקט 'מצפה נוף' בירושלים, נערכים לקראת בואן של משפחות רבות מחו"ל, שיגיעו לביקור במשרד המכירות

מצפה נוף: היערכות לגידול במכירות בתשרי





הירידות בבורסות העולם שבאו בעקבות הפיחות בשער היואן, השפיעו גם על שוק הדיור הישראלי. ברבעון השלישי של השנה נרשם זינוק של חמישה אחוזים במחירי הדיור. בחודש האחרון נמשכה מגמת הביקושים הגואים והקבלנים מתכוננים לקראת חודש החגים בו מתמתנת בדרך כלל הפעילות בענף בשל מיעוט ימי העסקים.

במשרד המכירות המפואר של פרויקט 'מצפה נוף' שבשכונת רוממה בירושלים, מדווחים כי משפחות רבות מקהילות באירופה ובאמריקה מתכוונות להגיע לפגישות במהלך חודש תשרי. "עשרות התקשרו וביקשו לתאם פגישה לחודש הקרוב", מספר מנהל המכירות במקום.

מידי שנה, בחודש החגים, נרשם גידול במספר תושבי החוץ הפונים למשרדי המכירות של הפרויקטים השונים הנבנים בשכונות החרדיות, בעיקר בירושלים.

ב'מצפה נוף' הנבנה על ידי היזמית 'אקה נדל"ן' שבבעלותו של איש הנדל"ן ר' אלי קליין, מציינים כי מעל 60% מיחידות הדיור שייבנו במקום כבר נמכרו ואומרים כי התעניינותן של משפחות מתושבי חו"ל הולכת וגדלה ככל שמתקרבים לימי החגים.

"יש לנו תמהיל רוכשים מגוון הכולל גם תושבי חוץ רבים. היות ויש המון משפחות מחו"ל שבאות לירושלים לחגים, אנחנו נערכים לגידול משמעותי בפעילות במהלך החודש הקרוב", אומרים במשרד המכירות.

פרויקט 'מצפה נוף' נבנה בין הרחובות אהליאב ופתח תקווה בשכונת רוממה והוא יכלול 160 יחידות דיור בגדלים שונים, החל משלושה חדרים ועד דירות פנטהאוז גדולות במיוחד. בסמוך הושלמה בנייתו של פרויקט נוסף מבית 'אקה נדל"ן', פרויקט 'האחוזה' שאכלוסו יחל בקרוב.
נוף ירושלים מכירות תשרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד