ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

חדש מפריגת: שנה חדשה – טעמים חדשים

משקה קל פריגת בכשרות הרב לנדא בשני טעמים חדשים: משקה קל תפוח-רימון ומשקה קל תפוח-דובדבן

חדש מפריגת: שנה חדשה – טעמים חדשים


פריגת ממשיכה את המהלך הייחודי של השקת המשקאות הקלים בכשרות הרב לנדא, ומציגה בשורה חדשה לקראת ראש השנה : שני טעמים חדשים, בסדרת המשקאות הקלים, אשר מתאימים במיוחד לשולחן החג: תפוח-רימון ותפוח-דובדבן.

הטעמים החדשים מעצימים את חווית טעמי הפרי של המשקאות הקלים של פריגת, ומאפשרים לצרכנים ליהנות מטעמים המותאמים במיוחד לראש השנה, בו התפוח והרימון הם חלק מסימני החג.

ההשקה זוכה לתגובות נלהבות במיוחד של קהל צרכני המהדרין, ששמחים לגלות את המשקאות הקלים של מותג משקאות הפרי המוביל בישראל בכשרות מובילה של הרב לנדא, ללא חומרים משמרים ובמבחר טעמי פרי עסיסיים ומרווים.

פריגת, המביאה כבר למעלה מ-70 שנה טעמי פרי עסיסיים לצרכנים בישראל, הפכה זה מכבר למותג החולש על הנתח הגדול ביותר של משקאות הפרי בארץ. הכשרות החדשה פותחת את עולם הטעמים של המשקאות הקלים של פריגת בפני קהלים שטרם נחשפו אליו, ומאפשרת גם להם ליהנות ממשקאות קלים ללא חומרים משמרים, במגוון טעמי פרי עסיסיים ואיכותיים.

משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת: "כחלק מהבשורה המהפכנית של השקת המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א, אנו שמחים להמשיך ולהתחדש לקראת ראש השנה, החג שבו מברכים שהחיינו על פרי חדש, עם שני טעמים חגיגיים אשר מתאימים במיוחד לשולחן החג: תפוח-רימון ותפוח-דובדבן. אנו מאחלים לכולם שנה טובה,כתיבה וחתימה טובה!"

את המשקאות החדשים בכשרות הרב לנדא וללא חומרים משמרים, ניתן להשיג בבקבוקי ליטר וחצי ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ.
פריגת משקאות טעמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד