ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

צפו: מאות אנשי עסקים ב'יום בית המדרש'

מאות אנשי עסקים משתתפים ב'יום בית המדרש' של ארגון 'ארחות יושר' שמתקיים במלון בקיבוץ חפץ חיים • צפו

צפו: מאות אנשי עסקים ב'יום בית המדרש'
דוד זר


מאות אנשי עסקים, עסקנים, ואברכים העומלים לפרנסתם משתתפים ב'יום בית המדרש' שעל ידי ארגון "ארחות יושר" וצפורי בכפר לקראת ימי הדין הממשמשים ובאים. ביום שכולו לימוד תורה ומוסר בהתעלות רוחנית לקראת ימי המשפט, בנשיאות ובהדרכת הגר"ח קניבסקי ובראשותו של נכדו הרב אריה קניבסקי.

עד כה הגיעו למקום מעל 700 משתתפים, ובהם מנכ"ל בנק לאומי, ראשי אגפים בעיריות רבות בארץ עם כל הצוות שלהם, וכן סגני ראשי ערים ועוד.



עד כה נשאו הגאון רבי יצחק הכהן רובין, רב קהילת בני תורה בשכונת הר נוף ובעמ"ס ארחות שבת ועוד, אשר דיבר על הטבח בשכונת הר נוף השנה. "אנשים לוקים היום בחוסר דעת, אנשים מפסידים את כל רכושם בתוך חודש בחוסר דעת, לפחות אחת לחודש יש אצלינו דיון בנושא כשההבדל היחידי הוא האם זה 5 מליון או 50 מליון, ותמיד מדובר על הפסדים. אז למה העיתונים החרדים מפרסמים אותם?" זעק.

הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג, רב שיכון ה' ב"ב, הביא מדבריו של הגראי"ל שטיינמן שביקש מהמגיד מישרים הרב רוזנבלום שיעורר אותו לקראת הימים הנוראים, ואמר הרב זילברברג "אם מרן ראש הישיבה עם כל רום ימיו ושנותיו רוצה להתעורר ומבקש שיעוררו אותו, מה אנחנו צריכים לעשות כדי להתעורר בימים האלה?"

בין השאר צפויים עוד לשאת דברים ביום המיוחד: הגאון רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר, הגאון רבי יוסף אפרתי נאמן בית של הגרי"ש אלישיב זצ"ל וראש בית המדרש להתיישבות, הגאון רבי צבי מאיר זילברברג, וכן המגידים הרה"ג יצחק פנגר, הרה"ג ברוך רוזנבלום ועוד. שיעור רף היומי יימסר במקום ע"י הרה"ג רבי צבי לאו רב ביהכ"נ קהל חסידים כפר גנים פ"ת, כשבסיום היום יהיה זיץ מיוחד מניגוני הימים הנוראים עם הרה"ג הלל פלאי.

צילום: דוד זר










































































תורה לימוד קנייבסקי וידאו גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד