י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרעי וכחלון חתמו - ומחיר הלחם המפוקח יוזל

שרי הכלכלה והאוצר חתמו על צו להפחתת מחיר הלחם המפוקח • מחירי הלחמים המפוקחים צפויים לרדת ב–3.02%

דרעי וכחלון חתמו - ומחיר הלחם המפוקח יוזל
פלאש


וועדת המחירים המשותפת למשרד הכלכלה והאוצר, המליצה לשרים על הפחתת מחירי הלחם שבפיקוח, בעקבות ירידה מתמשכת במחירי החיטה בעולם. בעקבות כך, חתמו הבוקר (ד), השרים אריה דרעי ומשה כחלון, על הצו להפחתת מחירי הלחם והחלה שבפיקוח, בשיעור של 3.02%.

עדכון המחיר האחרון התבצע בחודש 6.2015 - הפחתה בשיעור של 4.8% - גם היא עקב ירידה במחירי התשומות. עם סיום הליך החתימה על הצווים, יפורסם מחיר הלחם המפוקח החדש והמחייב.

שר הכלכלה אריה דרעי, אמר היום: "הורדת מחירי הלחם המפוקח, ערב ראש השנה לקראת חגי תשרי, תאפשר למשפחות רבות בישראל, בעיקר למשפחות נזקקות וקשות יום, לשלם פחות על מצרך יסוד - הנצרך בכל בית. אני פועל לנצל כל הזדמנות להורדת מחירים, בעיקר מחירי מוצרי היסוד ובכך להביא להורדת יוקר המחיה ולשיפור ולהעלאת רמת חיי משפחות רבות בישראל".

שר האוצר, משה כחלון, אמר: "כשמחירי התשומות בעולם יורדים, חשוב וצריך לעדכן בהתאם את מחירי הלחם. וועדת הפיקוח במשרד האוצר עוקבת באופן תדיר אחר מחירי התשומות וכך מתאפשר לנו להקל על הצרכנים ולהוזיל את עלויות הלחם כמוצר בסיסי לבית, וכשזה קורה בערב ראש השנה זה אפילו משמח יותר כסימן לשנה חדשה של הקלה ביוקר המחיה".
דרעי כחלון לחם פיקוח מחיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד