ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

"תתקפו בחזרה, אל תתנצלו. תיאבקו על דעת הקהל"

נתניהו פגש את ראשי הקהילה היהודית בבריטניה ודיבר איתם על המאבק הכולל נגד ישראל באירופה

נתניהו, פלאש90
נתניהו, פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (ד') עם ראשי הקהילה היהודית של בריטניה, ודיבר איתם על המאבק נגד ישראל, בו הם לפעמים מתייצבים בראש החץ.

במהלך הפגישה, הרב הראשי אפרים מירוויס וראשי הקהילה הציגו את הקשיים העומדים בפניהם והאתגרים מולם הם עומדים כמגיניה של ישראל.

בין הנוכחים היתה גם חנה בריידי, יו״ר אגודת הסטודנטים היהודים בבריטניה, UJS. בריידי תיארה כיצד הסטודנטים בשיתוף ארגונים אחרים, נלחמים בתנועת הBDS בה הם נתקלים על מנת לבלום את התפשטותה, וציינה כי ה bds קיים רק בכ-5% מהקמפוסים בבריטניה.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "תתקפו בחזרה. אל תתנצלו. מדובר במאבק חשוב על דעת הקהל, וצריך לעשות זאת בנחישות תוך השמעת קול ברור שישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, ועומדת בחזית המאבק באיסלם הקיצוני".

מוקדם יותר אמש נשא דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הגעתו ללונדון: "ח'מינאי לא נותן אפילו מרחב אשליה לתומכי ההסכם. הוא מבהיר שארה"ב היא השטן הגדול ושבכוונת איראן להשמיד את מדינת ישראל - זה לא יקרה. ישראל היא מדינה חזקה והיא תתחזק עוד יותר, אבל המסקנה שעולה מדבריו של הרודן בטהרן זה שכל המדינות האחראיות צריכות לשתף פעולה לבלימת התוקפנות והטרור של איראן. לצערי, אלה יגברו כתוצאה מן ההסכם".
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד