ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מפגש ערים: רבני ירושלים וברצלונה נפגשו

הגר"א שטרן נפגש עם רבה של ברצלונה הרב מאיר בר חן בלשכתו, והשניים דנו בנושאים שונים המצויים על סדר היום

מפגש ערים: רבני ירושלים וברצלונה נפגשו


רבה של ירושלים הגאון רבי אריה שטרן, אירח את רבה של ברצלונה הרב מאיר בר חן לפגישה מיוחדת, במהלכה עסקו השניים בהידוק הקשר בין הקהילה היהודית למדינת ישראל.

השניים סיכמו על שיתוף פעולה בין ברצלונה לירושלים לחיזוק הצביון היהודי והקשר בין הערים והרב בר חן הזמין את הרב שטרן לביקור בקהילה היהודית בספרד.

רבה של ברצלונה סיפר על הגידול שחל בקהילה היהודית בספרד ועל הצימאון שיש לבני הקהילה לקשר עם מדינת ישראל. "יש התעוררות בקרב הציבור היהודי ואני פועל כמה שיותר על מנת לקרב אותם לאבינו שבשמיים. אנחנו פועלים גם לחבר אותם למדינת ישראל כדי לחזק את הקשר שלהם ליהדות", אמר.

הרב שטרן התפעל מעבודתו של הרב בר חן וחיזק אותו על עבודתו למען הקהילה היהודית. "הדבר החשוב ביותר הוא לחבק את עם ישראל ולקרב אותו בדברי נועם. ברוך ה' אנחנו רואים גם עכשיו בחודש אלול את ההתחזקות של כלל הציבור הישראלי ואיך הציבור הלא דתי נוהר בהמוניו לכותל ולתפילות הסליחות".

במסגרת הביקור סיכמו השניים לשתף פעולה על מנת לחזק את הקהילה היהודית בספרד ולעורר את היהדות כמה שניתן.

רבה של ברצלונה אף הזמין את הרב שטרן לביקור חיזוק בקהילה היהודית ולחגיגות שנת ה-100 של הקהילה המתחדשת והרב שטרן השיב כי יעשה מאמץ להגיע ולסייע בבניית הקשר של הקהילה היהודית עם ישראל.
שטרן הזמנה ברצלונה פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד