כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

יצא לדרך: קמפיין בעד החיילים החרדים

בעקבות הקמפיין הבזוי נגד ה'חרדק"ים', יצא לדרך קמפיין נגדי "מחבקים את החיילים החרדים" • תיעוד וסיקור

יצא לדרך: קמפיין בעד החיילים החרדים


קמפיין בעד החיילים החרדים יצא לדרך: רחובות ירושלים כוסו הבוקר (ו) במודעות ענק, עם הכותרת "מחבקים את החיילים החרדים".

לפי מארגני הקמפיין, המימון שלו מגיע מאיש עסקים ישראלי החפץ בעילום שמו. עוד מוסיפים המארגנים כי הקמפיין צולם ברחוב גאולה בירושלים וכי מדובר אך ורק בגל הראשון של הקמפיין. בין המצטלמים עם החיילים ומשתתפים בקמפיין תוגרל חופשה זוגית בבית מלון. את התמונות ניתן לשתף בפייסבוק (תחת השם "מחבקים את החיילים החרדים"), בטוויטר (#מחבקים_את_החיילים_החרדים) ובמייל ([email protected]).

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כחמישה חודשים, איל הון חרדי החליט לפתוח בקמפיין נגד ההסתה הבזויה של קמפיין החרד"קים ובעד החיילים החרדים שבוחרים לשרת בצה"ל.

"הציבור החרדי הפסיק לשתוק. אל מול גלי השנאה כנגד החיילים שלנו, החיילים החרדים, תינתן בקמפיין תשובה הולמת המשקפת את רחשי ליבו של הרוב השפוי בציבור החרדי. רוב הציבור החרדי עמד בשנתיים האחרונות מנגד כשהוא לא מוצא את הדרך להביע את מחאתו כנגד קמפיין ההסתה נגד החיילים. כעת יש דרך לעשות זאת. 'מחבקים' היא התשובה ל'חרד"קים'" אומרים המארגנים.

מטרת הקמפיין אינה לשכנע תלמידי ישיבה השוקדים על תלמודם להתגייס, ואף לא להציע לכאלה שנפלטו ממסגרות הישיבתיות להצטרף לשורות היחידות החרדיות בצה"ל, אלא לפעול נגד תופעת השנאה שקמפיין החרד"קים מחדיר לציבור החרדי באמצעות מודעות הפרסום והפשקווילים ברחובות החרדים.
















הפגנה נגד חיילים חרדים. צילום: שאול קרויזר
קמפיין החרדקים מחבקים חיילים חיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד