י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ההסתה נמשכת: "מחזירים את החרד"קים האומללים"

בעקבות קמפיין התמיכה בחיילים החרדים, שקיומו נחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', מגיבים יוצרי קמפיין השנאה נגד החרד"קים, בסלוגן נגטיבי משלהם, תחת הכותרת "מחזירים את החרד"קים" • יוזמי 'מחבקים': "רועדים מההוקעה הצפויה להם"

ההסתה נמשכת: "מחזירים את החרד"קים האומללים"


למרות הקמפיין הנגדי והחקירה הפרטית שניהל קצין אשר עלה על עקבותיהם של ארבעה מיוצרי הקמפיין המביש נגד החיילים החרדים, מתברר כי התופעה עדיין נמשכת.

קמפיין חדש יצא בימים אלו במגזר החרדי, תחת הכותרת 'מחזירים את החרד"קים האומללים'. הקמפיין קורא לציבור החרדי, לנסות ולהחזיר בתשובה את החרדים שהתגייסו למסלולים החרדים בצה"ל, ולגרום להם לעזוב את השירות, לטובתם ולטובת משפחתם.

כזכור, לפני כשבוע, לאחר שנים של קמפיין הסתה אובססיבי נגד החיילים חרדים ונגד אנשי הגיוס, יצא קמפיין תמיכה בחיילים תחת הסלוגן 'מחבקים את החיילים החרדים'. לא עבר שבוע, ויוצרי קמפייני השנאה הגיבו בקמפיין נגטיבי משלהם, תחת הסלוגן 'מחזירים את החרד"קים האומללים'.

יוצרי הקמפיין מסבירים גם כי "לפי התורה ומסורת היהדות, הימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים, 'עשרת ימי תשובה', הם מחד גיסא ימים שבהם קל יותר לחזור בתשובה, ומאידך גיסא ימים שבהם מחפשים אחר זכויות ומעשים טובים, ובפרט אהבת חינם ו'בין אדם לחבירו'. לכן, אין מתאים מימים אלו, להטות את ליבנו לאחינו המסכנים, החרדים שנפלו בפח שנקרא 'המסלולים החרדיים בצה"ל'".

אשר גולד, מנהל קמפיין ״מחבקים״ התומך בחיילים החרדים, אומר בתגובה כי ״יש שני דברים משעשעים בפאשקוויל הזה. הראשון הוא העובדה שדווקא מנהלי קמפיין החרדקים, שהם כולם יורשי גיהנום ללא כל ספק, מטיפים וקוראים לאחרים לחזור בתשובה. עוד משעשעת העובדה שהם חושבים שבאמצעות זלזול באינטיליגנציה של הציבור שלנו עם תוצר ברמה של גן ילדים, הם יגרמו למישהו לתמוך בהם.

"הימים האלה תמו וחלפו. הרוב השפוי בציבור החרדי מרים את ראשו. באם מנהלי קמפיין החרדקים רוצים לבחון את האמירה הזו הם מוזמנים לפרסם את זהותם ולהתרשם מהתגובות שיקבלו בעצמם. העובדה שהם לא עושים זאת מעידה עד כמה הם רועדים מההוקעה הצפויה להם. עליהם נאמר ׳גיהנום כלה והם אינם כלים׳״.






הפגנה נגד חיילים חרדים. צילום: שאול קרויזר
חרדק קמפיין גיוס חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד