כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פרסום ראשון: נציג ש"ס יחליף את שמחיוף בעיריית ירושלים

בשנה האחרונה כיהנו מטעם ש"ס בעיריית ירושלים 4 נציגים בלבד, למרות שנבחרו חמישה, בשל סירובו של שמחיוף לפרוש לאחר שהוגש נגדו כתב אישום • לאחר החג יצטרף למועצה פיני עזרא, שהיה במקום השביעי ברשימה - במקומו של שמחיוף

שמחיוף. צילום: פלאש 90
שמחיוף. צילום: פלאש 90


פרסום ראשון: לאחר כמעט שנה בה חבר מועצת עיריית ירושלים אלי שמחיוף מש"ס לא הופיע בעירייה עקב בעיות משפטיות, כך שבפועל כיהנו רק 4 חברי מועצה ולא 5 כפי שנבחרו, החליטו בש"ס למנות את הבא אחריו ברשימת ש"ס לעירייה - פיני עזרא הממוקם כמספר 7.

המהלך ייצא לפועל מיד לאחר חג הסוכות.

כזכור, אלי שמחיוף הסתבך בפרשת הולילנד ואף הוגש כנגדו כתב אישום יחד עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי ועוד. עם זאת, בעוד ברקת אסר עליו כל פעילות בעירייה, בש"ס ניסו להיאבק ברוע הגזירה ולא הכניסו את חבר המועצה המחליף במקומו.

גם כשעזב נתי לסרי, הודיעו בש"ס כי מספר 6 ברשימה ייכנס כמחליף ללסרי ולא לשמחיוף, אולם בעירייה התייחסו לכך כאל מחליפו של שמחיוף, כפי שכתב היועץ המשפטי של העירייה, עו"ד אלי מלכא. אך כאמור, הערב באה הסאגה לסיומה.

ההחלטה התקבלה לאחר שהמפלגה בעירייה אשר מונה באופן רשמי חמישה נציגים, תפקדה בפועל רק עם ארבעה, בעקבות סירובו של שמחיוף לפרוש - למרות המלצת היועץ המשפטי של העירייה.

גורם בכיר בש"ס ירושלים אומר בשיחה עם בחדרי חרדים, כי "המפלגה מוקירה את פועלו של אלי שמחיוף ולכן המתינו במשך כשנתיים ולא הוכנס נציגי במקומו, אך לא יתכן שמפלגה שמחזיקה חמישה מנדטים תתפקד רק עם 4 מנדטים. מיד לאחר חג הסוכות יכנס מספר 7 ברשימה פיני עזרא לכהן כחבר מועצה". הגורם מוסיף כי המהלך מתואם עם גדולי ישראל ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן.
מלכא פרישה המלצה שמחיוף עזרא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד