כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

בחברת החשמל בדקו: מה קרה בחצרות הקודש?

החברה ערכה בדיקה מקיפה כדי לברר את מקור התקלות בחצרות הקודש בימי ראש השנה • מה אירע בגור ובצאנז?

צילום ארכיון: יוסי וייס, חברת החשמל
צילום ארכיון: יוסי וייס, חברת החשמל


בעקבות נפילות החשמל שאירעו בימי ראש השנה בכמה מהחסידויות הגדולות, ובהן צאנז בנתניה, גור בירושלים ועוד, ערכו בחברת החשמל בדיקה מקיפה של המקרים באופן ספציפי, ותוצאותיה מתפרסמות לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

בחברה מסבירים כי ככלל, בימי השבת והחג אירעו במחוז ירושלים מספר תקלות. רובן ככולן נבעו מעומסי יתר לאור מזג האוויר החריג.

במחוז ירושלים הסבירו, כי בית הכנסת הגדול ברחביה. "להבנתנו מדובר בביהכנ"ס ברח' המלך גורג' (גבול רחביה). לא נרשמו תקלות באזור זה. חסידות גור - לחסידות מספר לא מבוטל של מוסדות בעיר. מהקיים ברשומות עולה כי ב-13.9.2015 תקלה בחסידות גור ברח' ירמיהו 7 – אופי התקלה היה פרטי. נציגי חח"י שהגיעו למקום סייעו במתן פתרון".

לגבי נתניה: מדובר בעומסים שגרמו לתקלה. צוות חברת החשמל פעל מיידית והחשמל הוחזר תוך כשעה וחצי.

לגבי בני ברק: ביום שישי 11.9 בשעה 16.00 בערך התקבל דיווח במשרדי מחוז דן של חברת החשמל מאיגוד כיבוי אש אודות פילר שרוף ברחוב אהבת שלום בעיר בני ברק. צוותים של מחוז דן שהוזנקו למקום טיפלו בתקלה עוד בטרם נכנסה השבת אך עקב מורכבות התקלה נותרו עוד לקוחות ללא חשמל.

לאחר הערכת מצב שקיימה חברת החשמל ולאור העובדה שלא ניתן היה לחבר גנרטור, פנו נציגי חברת החשמל לקבלת אישור עבודה לאחר כניסת השבת מצד הגורמים הרלוונטיים. לאחר קבלת אישור מהרב פעלו העובדים במהרה להחזרת אספקת החשמל ללקוחות, תוך מאמץ לעשות כל שניתן למנוע את העבודה במהלך השבת והחג.
גור צאנז חשמל קריסה תקלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד