ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

אחיו של הנעדר: "לא מתייאשים - ממשיכים לחפש"

עדיין אין אות חיים מאמיר אוחנה, שנעדר באומן • אחיו אדם, בראיון ל'בחדרי חרדים': "אמיר היה מודע למחלתו ונקט באמצעי זהירות"

צילום: חדשות24 וזק"א
צילום: חדשות24 וזק"א


הלילה השלישי לחיפושים ועדיין אין אות חיים מאמיר אוחנה שנעדר מאז ראש השנה באומן. אבל אדם, אחיו של הנעדר, אינו מאבד תקווה: "אנו ממשיכים בחיפושים", הוא אומר, "עכשיו מתארגנת קבוצה של עשרה מחבריו שאנו משלמים לחלקם את הכרטיס כדי שיצאו לדרך לאומן. בין אלה גם שניים מיחידת כיבוי והצלה פה בחולון".

מאז בוקר יום שני של ראש השנה, נעלמו עקבותיו של אמיר אוחנה בן 28, שנסע להתפלל על ציון רבי נחמן מברסלב באומן. "אמיר נסע עם חברים", מספר אחיו, "הם שכרו יחד דירה. הוא הלך להתבודדות כמו תמיד, הוא עשה זאת ביום הראשון ועשה זאת גם ביום השני ואף אחד לא חשב שחלילה יקרה משהו. כבר עשר שנים שהוא נוסע לאומן וזה מעולם לא קרה לו".

אמיר היה מודע היטב למחלת הנפילה בה לקה ותמיד לקחת זאת בחשבון והתנהג בהתאם. "הוא מאוד אחראי", אומר אדם, "תמיד נקט אמצעי זהירות, תמיד לקח בחשבון את הענין הזה והתמודד עם האפשרות שיסבול מהתקפת פרכוסים זה מעולם לא פגע בתפקוד שלו".

אמיר חזר בתשובה לפני למעלה מעשור שנים, והינו תלמידו של הרה"ג רבי שלום ארוש ראש ישיבת 'חוט של חסד'. "אמיר לומד מזה שנים בסניף של הישיבה פה בחולון, וקרוב לרב. הרב שהה באומן ןניסה לסייע ולגייס עזרה".

"אני חייב לציין לטובה", אומר האח, "את זק"א ועוד אנשים ובים שהיו שם שמתנדבים ועושים הכל כדי למצוא אותו. צריך עוד אנשים וכל מי שיכול לתת יד יבורך. המשטרה המקומית עושה גם היא מה שאפשר אבל אין להם הרבה ניסיון עם מקרים כאלה".

תפילות לאיתורו נערכות כל הזמן על ציון רבי נחמן מברסלב - שמו לתפילה: אמיר שלמה בן אורלי.

רעייתו מיכל טוהר פרסמה בדף הפייסבוק המשותף של בני הזוג כי בעלה נעלם בדרכו להתבודדות. "אמיר אהוב שלי, ליבי יוצא אליך בתפילה", כתבה, "תחזור אלי. כל מי שרואה את ההודעה התפללו עבור בעלי הצדיק. אבא תרחם, בלעדיו אין לי חיים".

"אנו מקווים ומתפללים למצוא אותו בריא ושלם, אומר אדםה, "ייתכן והוא במצוקה ואם נמצא אותו בזמן נוכל להשיב אותו הביתה בשלום".
אומן נעדר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד