י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

"מה שהמקצוענים עושים עם המיליונים שלהם, אני עושה עם הסכום שלי"

מסחר חברתי - הטרנד הכי חם בשוק ההון

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90 צילום: ללא קרדיט


מומחים רבים בשוק ההון טוענים, כי המסחר החברתי עומד לשנות את כללי המשחק - כאשר מדובר
במכשיר הפיננסי הלוהט ביותר במסחר כיום.

מאחורי המסחר החברתי עומדים כללים מנחים והגיון פשוט של חוכמת ההמונים- במילים אחרות, ניתן לצפות בפעולות של סוחרים אחרים בשווקי ההון ולהעתיק את פעילותם על מנת להגדיל את הסיכוי להרוויח, ואף למקסם רווחים.

היתרון הגדול במסחר חברתי, הוא המעקב לא רק אחרי משקיעים ממוצעים, אלא חיקוי הפעילות של המומחים המובילים בשוק ההון. למעשה, המסחר החברתי מאפשר לכל אדם מהשורה, גם ללא כל ניסיון או ידע במסחר בשוק ההון, לנהל תיק השקעות משגשג וליהנות מפוטנציאל רווח גבוה מכספי ההשקעה.

יעקב הופנר, סוחר מקצועי בשוק ההון, טוען שמדובר בבשורה של ממש. "סוף סוף יש כאן דרך מיוחדת ופשוטה להשקעה", מסביר הופנר. "בעבר בשביל להשקיע, היית חייב להיות סוחר מקצועי בשוק ההון - רק כדי להתחיל. היום, כשיש אופציה לשיקוף הפעילות של סוחרים מקצועיים – התנאי הישן כבר לא קיים".

פלטפורמה למסחר חברתי
במידה והנכם מעוניינים להשקיע את כספכם, או במידה ונכנסתם רק לאחרונה למסחר בשוק ההון,
כדאי לשקול הצטרפות למערכת מסחר חברתי, מבית פריים ברוקר (PRIME BROKER).

בפלטפורמה למסחר חברתי, ניתן לעקוב אחרי סוחרים מנוסים, כאשר לכם ולסוחרים אחריהם אתם
עוקבים, יש אינטרס משותף: ליהנות מתשואה גבוהה ככל הניתן על כספי ההשקעה שלכם. בדרך זו תוכלו לחקות את ההצלחות של הסוחרים המקצועיים ולהבין כיצד הם פועלים, וכך גם אתם תוכלו לגבש אסטרטגיית מסחר יעילה ורווחית.

בפלטפורמת המסחר החברתי אינכם צריכים לקרוא דוחות כספיים של חברות, מאמרים כלכליים,
מחקרים, דוחות של אנליסטים וכדומה. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר אחרי איזה סוחרים לעקוב, לצפות בתנועות שלהם בזמן אמת על מנת להעתיק אותן, או אפילו לחקות אותם אוטומטית, ובכך להגדיל את הסיכוי לרווחים משתלמים ואטרקטיביים.

עוד יתרון משמעותי, הוא העובדה שפלטפורמת המסחר החברתי נגישה לכל אחד: ניתן להתחבר אליה מכל מקום בעולם, ואין צורך להוריד ולהתקין אותה במחשב או בטלפון. באמצעות PRIME BROKER ופלטפורמות מסחר נוספות, הנכם יכולים לסחור מסביב לשעון.

חוויית מסחר מהנה, יעילה ופשוטה
חוויית המסחר בפלטפורמת המסחר החברתי נוחה ופשוטה: כל המידע נמצא מולכם, תוכלו להרכיב
תיק השקעות גלובלי ולהגדיר סוחרים מקצועיים לפי תחומי השקעה כמו מניות, מט"ח, מדדי סחורות, בנקים, חברות הייטק ועוד.

באמצעות הממשק הנוח לתפעול, תוכלו בקליק אחד להעתיק את העסקאות הגדולות של הסוחרים אחריהם אתם עוקבים, ולהשקיע בדיוק כמוהם, רק עם הסכום שלכם.

הכותב הינו סוחר מקצועי בשוק ההון באמצעות מערכת המסחר החברתי מבית PRIME BROKER.
לפרטים אודות המסחר החברתי ואפשרויות השקעה נוספות התקשרו חינם ל-3886* או
לחצו כאן לפרטים נוספים.

אזהרה:

זירת הסוחר מנוהלת ע"י שוקי הון 24 בע"מ; הפעילות בזירה דורשת מיומנות, ידע והבנת הסיכונים ואינה מתאימה לכל אדם; פעילות ממונפת כרוכה בסיכון ממש של אבדן מלוא כספי ההשקעה בתוך זמן קצר.

יובהר ויודגש כי האמור בפרסום זה אין משום המלצה או חוו"ד בקשר לביצוע כל עסקה או השקעה בניירות ערך, לרבות רכישה ו/או מכירה של ניירות ערך וכי האמור בפרסום זה אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הסוחרים בפלטפורמת המסחר החברתי אינם סוחרים מטעמה של זירת הסוחר ואין זירת הסוחר אחראית לתוצאות המסחר המבוצע על ידם.
מסחר כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד