ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פיצוץ בבית בגן יבנה: שניים נפצעו קשה

פצועים קשה בפיצוץ בבית בגן יבנה • נגרם כפי הנראה מהתפוצצות בלון גז • "הזכיר לי זירה של נפילת רקטה"

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה


אסון בדרום: מעט אחרי השעה 23:30 התרחש פיצוץ מסיבה בלתי ברורה בתוך בית ברחוב הרב הרצוג, גן יבנה.

ארבעה בני אדם נפגעו: 3 פצועים, בהם גבר ואשה בשנות השישים עם כוויות בדרגות ב' ו-ג' בכ70% מגופם מורדמים ומונשמים במצב קשה, גבר כבן 40 עם כוויות בידים ולאחר ששאף עשן שמצבו מוגדר בינוני. גבר נוסף כבן 60 ששאף עשן טופל במקום.

בבדיקה ראשונית של חבלני המשטרה עולה כי ככל הנראה אין חשד לפלילים. ייתכן ומדובר בפיצוץ בלון גז והנושא ייבדק וייחקר במהלך השעות הקרובות.

סנ"צ סמי מרציאנו מפקד משטרת קרית מלאכי, אשר פיקד על הכוחות באירוע ציין: "מיד עם הגעתנו לזירה ניסינו בראש ובראשונה להציל את בני המשפחה, זוג הורים ובנם שנפגעו כתוצאה מהפיצוץ והשריפה ובהמשך פונו לקבלת טיפול רפואי. כשמביטים בבית המפוייח ובסביבתו, המראה מזכיר ממבט ראשון זירה של נפילת רקטה. בשעה הקרובה נמשיך לפעול ביחד עם כל גורמי ההצלה לסיים את האירוע ולבדוק מה גרם לפיצוץ ולשריפה שפרצה בעקבותיו בתוך הבית".

פאראמדיק מד"א שי אלזמי סיפר: "המבנה היה חשוך ובחצר ניתן היה לראות הרס גדול שנגרם במקום , מחוץ לבית בחצר, איתרנו 4 פצועים , שניים מהם גבר ואשה בשנות השישים שישבו כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מכוויות קשות בגופם, גבר כבן 40 התהלך כשהוא מתקשה לנשום לאחר ששאף עשן וסבל מכוויות בידים וגבר נוסף כבן 60 ששאף עשן התהלך במקום. הענקנו לפצועים הקשה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן נוזלים, הרדמה, הנשמה וטיפול תרופתי ולשניים האחרים טיפול נשימתי תומך ופינינו אותם במהירות לבית החולים".













שריפה פציעה גן יבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד