כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: תא המטען נפתח, ובתוכו נמצא שב"ח

מחסום המנהרות: נהגת בת 30 נעצרה לאחר שבתא המטען ברכבה נמצא שוהה בלתי חוקי שניסתה להבריח • צפו בתיעוד

צילום אילוסטרציה: עדי ישראל פלאש 90
צילום אילוסטרציה: עדי ישראל פלאש 90


לפני זמן קצר (ו') ביצעו לוחמי משמר הגבול בדיקת רכב שעורר את חשדם במחסום המנהרות, הלוחמים ביקשו מהנוהגת ברכב (30) תושבת שועפט לפתוח את תא המטען לבדיקה שגרתית.

"הנהגת נראתה לחוצה והחלה לגמגם, היה לי ברור שמשהו כאן לא כשורה", מציין מפקד המחסום, סמ״ר אופיר רובינוב. כשפתחו הלוחמים את תא המטען הם זיהו גבר בשנות ה-30 שניסה להיכנס לשטח ישראל ללא אישורים.

לוחמי משמר הגבול מכירים היטב את הניסיונות והיצירתיות שמגלים תושבי השטחים בנסיונם להיכנס לשטח ישראל ללא אישורים, הלוחמים הורו לו לצאת מתא המטען והודיעו לנהגת ולו על מעצרם.


צילום: חטיבת דובר המשטרה

כבכל ימות השנה לוחמי משמר הגבול, משטרת ישראל משקיעים את מירב המאמצים והמשאבים על מנת למנוע כניסת שוהים בלתי חוקיים אשר עוברים ללא בידוק ביטחוני לשטחי מדינת ישראל, האירועים הבטחוניים בהם הייתה מעורבות של שוהים בלתי חוקיים בטרור הינם דוגמה לחשיבות של פעילות זאת.

הפעילות נעשית בדגש על מחוללי הפשיעה אשר מעסיקים מסיעים ומלינים את השוהים הבלתי חוקיים וחשודים בעלי רקע בטחוני ופלילי.

קצין המבצעים של מג"ב איו"ש, רפ"ק רונן יוספי ציין: "פעילות לוחמי משמר הגבול כנגד שוהים בלתי חוקיים מתקיימת לאורך כל השנה, כחלק בלתי נפרד מהפעילות המבצעית השוטפת בתחומי פשיעה וסיכול פעילות חבלנית עוינת. הלוחמים פעלו במקצועיות ועשו בדיקה מקיפה עד שמצאו את השוהה שהסתתר".

שני החשודים נלקחו להמשך הליך חקירות.
הברחה תא מטען שבח ערבי טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד