כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תאונה קטלנית בעפולה; חיסול בדרום • סיכום שבת

תאונת טרקטור קטלנית ליד עפולה • אשה טבעה למוות בקרית חיים • חיסול בקרית גת • סיכום אירועי השבת

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון


אחיו של ראש ארגון פשע נורה למוות באזור קריית גת: בליל שבת מעט אחרי השעה 01:00 דווח למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על 2 אנשים שנורו בתוך רכב פרטי במושב באיזור לכיש. אדם בשנות השלושים לחייו תושב האזור, נפגע באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו. אדם נוסף פונה לבית חולים ברזילי עם פציעות ירי. כוחות גדולים של משטרת מרחב לכיש בפיקודו של מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי הגיעו לזירה, ביצעו סריקות והחלו בבדיקת נסיבות האירוע. על פי החשד הרקע לאירוע פלילי. בתום הערכת מצב הוחלט להעביר את תיק החקירה לטיפול להב 433 יאל"כ.

בבוקר שבת סמוך לשעה 7:50 נמסר למד"א על אישה מבוגרת שנמשתה מהמים בחוף נאות בקרית חיים, ככל הנראה לאחר שטבעה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק העניק טיפול רפואי לנפגעת כבת 90 ופינה אותה במצב קשה לבית החולים רמב"ם כשהיא מורדמת ומונשמת.

סמוך לחצות ליל שבת בכפר מג'ד אל כרום, שדדו 2 חשודים כשהם מכוסים בפניהם בעל חנות בגדים מקומי. החשודים ירו באויר וגנבו ממנו את תיקו האישי שהכיל כסף ונמלטו מהמקום. שוטרי תחנת לב הגליל בסיוע חוקרי הזיהוי הפלילי פתחו בחקירת הארוע ואספו ממצאים בזירה.

לפנות בוקר סמוך לשעה 3:00 פרצה קטטה בין 2 משפחות מקומיות בסחנין, כתוצאה מהקטטה נפצעו באורח קל 2 מעורבים. שוטרי תחנת משגב הגיעו למקום והפרידו בין המעורבים, עוכבו 2 חשודים לחקירה. הרקע בבדיקה.

בשדות הסמוכים לכפר נין ליד עפולה, נהג טרקטור חקלאי (60) תושב המקום שעבד בשדה התהפך בשבת בצהרים מסיבה שכעת נחקרת. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של הנהג, חוקרי תחנת העמק יחד עם בוחני התנועה של את"ן חוקרים כעת את נסיבות התאונה.

גבר בשנות ה-60 לחייו תושב רהט הובא עצמאית למרפאה ברהט כשהוא דקור ובמצב קשה, הוא פונה לבי"ח סורוקה. בסריקות של שוטרי תחנת רהט אותרה הזירה, הנסיבות בחקירה

במהלך ליל שבת הוצת רכבו של תושב עספיא בעל תפקיד במועצת דליאת אל כרמל נעצר חשוד בשנות העשרים תושב הכפר בחשד למעורבותו בהצתה ככל הנראה על רקע מילוי תפקידו של עובד המועצה.

בשבת אחר הצהרים פעלו 12 צוותי כיבוי בשריפה גדולה שפרצה בבניין ברחוב עליאש בירושלים, בבניין המשביר הישן. הצוותים ביצעו סריקות לאיתור לכודים, כיבוי מוקד הבעירה ומניעת התפשטות האש לכלל המבנה. שני לוחמי אש נפגעו מהשריפה וטופלו ע"י כוחות מד"א. נזק כבד נגרם במקום.

שני ילדים נפלו מגובה של כ-2 קומות ברחוב מאור הגולה בדרום ת"א בשבת אחר הצהרים. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם לביה"ח איכילוב במצב בינוני, מהם ילד כבן 5 עם פגיעות בטן וגפיים, וילד כבן 10 עם פגיעות בגב ובאגן, שניהם בהכרה מלאה ויציבים.

בליל שבת סמוך לשעה 21:00 פונה פצוע בן 13 ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם בירושלים, כנראה מארוע בקבר רחל. מצבו יציב, בהכרה, עם פצעי ירי ברגליו.

לא רק אמל"ח: צוות לוחמי מג"ב י-ם שהיה בפעילות בשכונת א-טור, הבחין בצעיר ב.מ. שעורר את חשדם. הצוות צמצם טווח לעבר החשוד שניסה להימלט מהם, ולאחר מרדף קצר נעצר כשברשותו מס' שקיות שחורות. כשפתחו אותן גילו חומר החשוד כסם. החשוד ב.מ. בגיר תושב א-טור הועבר לחקירה במרחב קדם. מג"ד קדם במג"ב ירושלים, סנ"צ אביעד כתפי "עירנותם של הלוחמים היא זו שהביאה למעצרו של החשוד. אנו פועלים במגוון רחב ועומס של משימות, עירנות הלוחמים וחדות חושיהם חשובה לביצוע המשימות ומוכיחה עצמה מדי יום בטיפול ומעצר של מפירי סדר ועבריינים פליליים".

סיכום אירועי השבת בשיתוף מוקד זק"א ורשת 'קבוצת העיתונאים רוטרניק'
שבת סיכום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד