כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כ-2000 נכנסו לקבר יוסף; חייל נפצע קל-בינוני

במהלך כניסת מתפללים הלילה לקבר יוסף בשכם, ערבים יידו אבנים ובקבוקי תבערה • חייל נפצע קל עד בינוני מאבן

צילום: מאיר ברכיה
צילום: מאיר ברכיה


מעל 2,000 מתפללים מכל רחבי הארץ, פקדו הלילה את קבר יוסף הצדיק בשכם, לקראת יום כיפור הקרב ובא. חייל נפצע קל-בינוני מהתפרעות כ-60 תושבעים שיידו אבנים ובקבוקי תבערה.

במהלך כניסת המתפללים, החלו כ-60 מחבלים ליידות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל שאיבטחו את הכניסה, ואף העבירו צמיגים על הכביש. חייל צה"ל נפצע מאבן שהושלכה לעברו ונפצע באורח קל עד בינוני ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה לקבלת טיפול רפואי.

בין המתפללים שהגיעו לקבר היה גם מח"ט שומרון שי קלפר, קצין הגמ"ר אוגדת איו"ש סא"ל מקי סיבוני , רס"ן אליצור טרבלסי קצין הגמ"ר חטיבת שומרון. כמו כן הגיעו למקום מתפללים מכל רחבי הארץ. דתיים, חילונים וחרדים שביקשו לבקש סליחות רגע לפני כיפור - בקבר יוסף.

"דווקא היום, בזמן שגורמי טרור מנסים להחליש את אחיזתנו על הארץ" אמר יוסי דגן ראש מועצת שומרון, "דווקא כעת כאשר טרור האבנים מגיע עד ירושלים בירתנו. אנחנו כאן בקבר יוסף בשכם. באים לומר שהטרור לא ישבור אותנו. אנחנו נגיע לירושלים ולשכם. לאשקלון ולבית לחם. ונתבע את זכותנו על הארץ הזו. אני קורא לממשלת ישראל לזקוף את קומתה, ולהחזיר את השליטה הישראלית לקבר יוסף. כפי שסוכם אפילו בהסכמי אוסלו".

צילום: מאיר ברכיה










קבר יוסף כניסת מתפללים חייל נפצע הפרות סדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד