כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אגד משיקה: שני קווים חדשים

החל מה-18 באוקטובר יושקו שני קווים חדשים במסלולים המבוקשים ביותר עבור חיילים וסטודנטים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


אגד משיקה שני קווים חדשים ליעדים המבוקשים עם אפשרות הזמנת מקומות מראש: החל מה-18 באוקטובר יושקו שני קווים חדשים במסלולים המבוקשים ביותר עבור חיילים וסטודנטים - קו 800 מתל אביב לקריית שמונה וחזרה וקו 870 מעפולה לבאר שבע וחזרה. לראשונה תתאפשר הזמנת מקומות מראש גם לחיילים בהצגת תעודת חוגר.

ימי ראשון וחמישי ידועים כבר שנים רבות כימים העמוסים ביותר מחינת תחבורה ציבורית בישראל. חיילים הנוסעים לבסיסים בימי ראשון וחוזרים הביתה בימי חמישי נתקלים לדאבונם לא פעם בעומסים ונאלצים להמתין בתחנה בעוד האוטובוס חולף על פניהם מלא. אגד פועלת זה זמן רב בשיתוף עם משרד התחבורה על מנת למצוא פתרון ולתת מענה לעומסים הללו. החל מה-18 באוקטובר יושקו שני קווים חדשים ומהירים במסלולים המבוקשים ביותר עבור חיילים וסטודנטים: קו 800 מתל אביב לקריית שמונה וחזרה וקו 870 מעפולה לבאר שבע וחזרה.

קו 800 החדש יתווסף לקו 845 הוותיק הנוסע מתל אביב לקריית שמונה ויגביר משמעותית את תדירות הנסיעות במסלול הזה. קו 870 יתוגבר מאוד ויספק מענה לביקושם הגוברים בקרב סטודנטים וחיילים הנוסעים בקווים הללו. החידוש המשמעותי הוא שבשני הקווים הללו תתאפשר הזמנת מקומות מראש, כך שבאגד יוכלו לדעת מבעוד מועד על רמות ביקושים גבוהות ולתגבר את הקווים במידת הצורך. הזמנת המקומות מראש מתאפשרת דרך אתר האינטרנט של אגד או דרך האפליקציה של החברה. זאת הפעם הראשונה שתתאפשר הזמנת מקומות מראש לחיילים בהצגת תעודת חוגר. עד כה התאפשרה הזמנת מקומות מראש לחיילים רק בקווי ב"ש-אילת בהצגת כרטיס ערבה.

עמיר קינן, מנהל אגף התנועה באגד:" מדובר בבשורה משמעותית עבור הציבור בכלל והחיילים והסטודנטים בפרט. אנו משיקים שני קווים חדשים ומתאימים את כמויות האוטובוסים בהתאם לביקושים. עד היום היה קשה מאוד לאמוד את כמות הביקושים בעיקר של חיילים. כעת, אנו מייצרים תהליך בו נוכל לאמוד את הביקוש וכמות האוטובוסים תוכפל בהתאם לדרישות הציבור. אנו שואפים להגיע למצב בו נוסעים לא יישארו בתחנה ללא מקום באוטובוס."

המסלול של קו 800- מרכזית תל אביב- ארלוזורוב- נתניה- קריית שמונה. במסלול ההפוך: ק. שמונה- חצור הגלילית- ראש פינה- צומת עמיעד- תל אביב.

המסלול של קו 870- עפולה- מגידו-כפר קרע- באר שבע. במסלול ההפוך: תחנה מרכזית באר שבע- אוניברסיטת בן גוריון- כפר קרע- מגידו- עפולה.
אגד קווים אוטובוסים חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד