כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

כישלון לברקת: הוועדה המחוזית שוב דחתה ההצבעה על הספורטק

הישג לחרדים בעיריית ירושלים: בעקבות טענותיו של חבר המועצה יוחנן ויצמן, כי תוכנית הספורטק לא הופקדה כנדרש באגף לתכנון ובניה, החליטה הוועדה המחוזית שלא להצביע על אישור ה'ספורטק'

כישלון לברקת: הוועדה המחוזית שוב דחתה ההצבעה על הספורטק
מתחם הספורטק בירושלים


שוב נדחה אישור הספורטק בירושלים: הבוקר (ב) נערך דיון בועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים, בנושא אישור תוכנית בניית הספורטק בעיר - התוכנית אותה מקדם ראש העיר ניר ברקת כנגד עמדת הציבור החרדי, שנאבק בה בדרכים שונות.

במהלך הדיון, טען חבר מועצת העיר מטעם אגודת ישראל יוחנן ויצמן כי קיים פגם בפרסום התוכנית לציבור כפי שהתחייבה הועדה בדיונים הקודמים בנושא. ויצמן טען כי הועדה התחייבה במודעות בעיתונות כי התוכנית תופקד לעיון הציבור באגף לתכנון ובניה - אך הדבר לא קרה, וזה דורש עיכוב של אישור התוכנית.

למורת רוחם של נציגי ראש העיר, החליטה הועדה שלא להעלות את התוכנית להצבעה ולאישור, וסוכם כי לאחר החגים תפורסם שוב התוכנית בתקשורת והיא תופקד באגף לתכנון ובניה - בכדי שתושבים יוכלו לעיין בה.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהועדה נאלצת שלא להצביע על תוכנית הספורטק - זאת בעקבות בעיות בפרסום התוכנית לציבור כפי שהחוק דורש.

גורם חרדי בעירייה אומר לבחדרי חרדים, כי למרות שמדובר בהישג זמני לחרדים, עדיין מדובר בעיכוב נוסף של התוכנית המנוגדת להוראת גדולי ישראל.
ברקת ירושלים ספורטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד