כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

האזינו ללהיט של פעם בשבע שנים - 'הקהל'

עמי כהן ושמחה פרידמן בלהיט של פעם בשבע שנים - לחן ייחודי למילות הפסוק על מצוות הקהל • להאזנה

האזינו ללהיט של פעם בשבע שנים - 'הקהל'


פתחו רמקולים! סינגל חדש, קצבי ואנרגטי יוצא היום לרגל שנת תשע"ו - שנת 'הקהל', בשיתוף פעולה חדשני של המוזיקאי והמעבד עמי כהן ותזמורתו, יחד עם הזמר החסידי שמחה פרידמן. התוצאה משובחת: שיר חסידי רווי שמחה ואנרגיה, להיט שלא תפסיקו לשמוע!

זה מתרחש רק פעם בשבע שנים. מצוות 'הקהל' שמגיעה לאחר שנת השמיטה. המוזיקאי החב"די, הרב יוסף יהודה מרטון ז"ל (האחראי גם ללחן המפורסם 'ופרצת') חיבר לכבוד שנת ה'הקהל' תשמ"ח לחן מיוחד שזוכה עתה בפעם הראשונה לביצוע מקצועי ואיכותי.

את הרעיון הגה הזמר הצעיר והמוכשר, שמחה פרידמן, שקולו הנעים כובש בשנים האחרונות את אולמות החתונות. כמו רבים וטובים פנה אל המעבד והמפיק עמי כהן לסייע לו בפרוייקט. עמי כתב כתב את התיזמור העשיר כשלהקלטות הוא מגייס את מיטב הנגנים בישראל בהם כאלו המנגנים עמו דרך קבע בתזמורת החתונות שלו.

מילות השיר הם הפסוקים העוסקים במצוות ה'הקהל' מתוך חומש דברים: "מקץ שבע שנים במועד שנת השמיטה בחג הסוכות, בבוא כל ישראל לראות את פני ה' במקום אשר יבחר. הקהל את העם, האנשים והנשים והטף . . למען ישמעו ולמען ילמדו ויראו את ה' אלוקיכם, ושמרו לעשות את כל דברי התורה הזאת".

העיבוד העדכני של עמי כהן ושירתו המשובחת והעריבה של שמחה פרידמן הופכת את השיר ללהיט שכיף להאזין לו שוב ושוב ולהצטרף בשירה.‏

הקהל מצווה שיר סינגל שבע שנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד