ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הירש: "קבוצות כוח מנהלות את חיינו"

גל הירש, מגיב להחלטה להסיר את מועמדותו למפכ"לות: "עברתי מסע השחרה -קבוצות כוח שלא נבחרו, מניעות את חיינו"

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90


פרשת המפכ"ל: תת אלוף (במיל') גל הירש, התייחס הבוקר (ה') להחלטה להסיר את מועמדותו לכהונת המפכ"ל, לאחר שאתמול התבשר על כך על ידי השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

במסיבת עיתונאים מחוץ לביתו בראש העין אמר הירש: "ראש הממשלה והשר לביטחון פנים הבהירו לי שתהליך המינוי יתמשך ומתמשך ושאין מסגרת זמן ברורה.

"לאחר שפנו אלי הם בנסיבות האלה, ברור היה לי כי כבר אינם יכולים לממש את רצונם למנות אותי, וכי עלי להמשיך בדרכי ולאחל הצלחה למועמד אחר שיוביל הוא את המשטרה", אמר.

עוד הוסיף: "אני חייל של עם ישראל: לא ביקשתי להיות מפכ"ל המשטרה אך כשנקראתי למשימה - התייצבתי וכשנודע לי שהדבר לא מתאפשר - הצדעתי". הירש הודה לראש הממשלה ולתומכיו מול "מסע חמור ומסכת שיטתית של השמצות והשחרה"

והוסיף כי למד "שיעור לאומי משמעותי" וכי הוא מודאג בשל "שאלות קשות על הרוח הרעה שחיה בנו, עם תהיות על מצבו של עמוד השידרה הלאומי. על המשילות, על מצבה של הדמוקרטיה, על חוק ועל שלטון חוק, על ערכים ועל העדר ערכים, על קבוצות כוח, כוחות גדולים ואינטרסים שלא נבחרו על ידי העם והמניעים בפועל את חיינו".

בסיום דבריו, אמר כי למרות הסרת מועמדותו, ימשיך בפעילותו למען הציבור.

אתמול הודיע ארדן כי הירש לא יכהן כמפכ"ל בשל "התמשכות הליך הבדיקה ואי קביעת מועד לסיומו, אני נאלץ להסיר את מועמדותך לתפקיד המפקח הכללי של משטרת ישראל".
הירש מפכל ארדן משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד