י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מוצרים מדליקים לשימוש בסוכה

רגע לפני החג הכינו לכם 'הנמל' - מוצרים שימושיים לסוכה, שיקלו עליכם את העריכה והאירוח, ואפילו את הפיקניק המשפחתי - ויש גם מוצר מדהים מבית טליתרוג

מוצרים מדליקים לשימוש בסוכה


מחזיק מפה
מחזיק מפה – מוצר שמטרתו להחזיק את המפה שלא תעוף בסוכה – תחליף ראוי לאלתורים של האטבים למיניהם. יצאתם לפיקניק? ערכתם שולחן יפה? דמיינו שבאותו רגע בדיוק מגיעה רוח חזקה ומעיפה את המפה וכל הכלים חד פעמי איתה ביחד. מכירים את התרחיש?
בנמל כרגיל, חושבים איך לשפר חוויות ולהפוך אותן להנאה מכל רגע.
המחזיק מפה מעוצב במיוחד לתת פיתרון, עשוי מפלסטיק קשיח ומעוצב להתאים לרוב סוגי השולחנות. אז תהנו מעוד מוצר מנצח.







מפת שולחן סופגת
כולנו רוצים שהשולחן ייראה יפה. מצד שאני אנחנו מחפשים גם פרקטיקה, ואם אפשר לא להסתבך עם כביסות אחר כך - הכל עוד יותר מושלם. לשם כך קבלו מפת שולחן סופגת - מפת שולחן ארוכה במיוחד, משובחת ואיכותית, סופגת עשויה משכבות נילון ונייר. לשימוש ביתי ולכל ארוע, פיקניק משפחתי, ניתן להשתמש ולזרוק, באריזה נוחה, וכשרות. מידות - 137/274 ס"מ.


תיק מהודר לאתרוג, טלית ומחזור
בכל שנה מתגלה הקושי מחדש: להגיע לבית הכנסת בחג ובחול המועד, כאשר ביד אחת צריכים לקחת את הלולב בזהירות מרבית וביד השנייה את האתרוג המחזור והטלית, מה שגורם לכולנו אי נוחות וקושי מיותר בעיצומו של החג, חשוב שנוכל להגיע לבית הכנסת בנינוחות וברוגע ולהתפלל בתוך יישוב הדעת ובמתינות מאשר להגיע עייף ומיוזע ועם כאבים בידיים, אז מה הפתרון?

קבלו את המוצר החדש והגאוני מבית 'ואנווהו' שעל זה נאמר, איך לא חשבו על זה קודם....
תיק 'טליתרוג' המשלב בתוכו נוחות ויצירתית כאחד ובעיקר הידור מצווה , אשר מהווה פתרון לנשיאת האתרוג המחזור והטלית בתיק אחד, קומפקטי ומפואר, עונג יו"ט אמיתי.
חברת 'ואנוהו' הרימה השנה את הכפפה ויצרה מוצר חדש וייחודי כאשר יש פעמיים רווח, הן בנושא של "זה קלי ואנווהו" והן מבחינת נוחות ועונג יו"ט.

תיק מושקע ומהודר מניילון איכותי אשר נקרא בשם 'טליתרוג' אשר בתוכו ניתן להכניס בצורה מסודרת את האתרוג עם הקופסה, המחזור/סידור ואת הטלית, יצוין כי לתיק מצורף סדר נטילת לולב בפנים הכולל ה'לשם יחוד' שלא נמצא בכל הסידורים ועתה נמצא בהישג יד, כך ששוב אין צורך בלאחוז גם בסידור, מצידו השני יש מקום למילוי הפרטים האישיים, דבר חשוב כשלעצמו לאור ההשקעה בקניית ארבעת המינים שאם יעלם, יש את הפרטים המלאים כך שיהיה למי להחזיר.




נמל חד פעמי חגים עריכת שולחן עיצוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד