י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רחמי רשעים אכזרי • טורו של ח"כ ישראל אייכלר

זובחי אדם עגלים יישקון - המאבק נגד הכפרות אינו במסגרת 'צער בעלי חיים', אלא חלק ממסע הסתה ושיסוי

רחמי רשעים אכזרי • טורו של ח"כ ישראל אייכלר


אין הבדל בין הלוחמים נגד "מנהג הכפרות" ללוחמים נגד ברית המילה, ונגד מצות השמיטה ושמירת השבת, ולימוד התורה וחינוך יהודי למצוות לא תעשה ומצוות עשה. כולם לדבר אחד נתכוונו: "לכו ונכחידם מגוי ולא ייזכר שם ישראל עוד".

כאשר אנו עדים למאבק של "ארגוני זכויות בעלי החיים" נגד מנהג הכפרות. נזכור את מה שאמר החכם מכל אדם במשלי: "יודע צדיק נפש בהמתו ורחמי רשעים אכזרי". אומר המצודת דוד: "יודע צדיק", הצדיק נותן לב לדעת אף רצון בהמתו למלאות תאותה, כי קנוי אצלו מדת הרחמנות!!! אבל הרשעים, אף הרחמנות שיש בהם היא אכזריות! כי למראה העין ירחמו ולא כן בלבם"...

רק תמימים יחשבו שיש כאן רחמנות על תרנוגלים. אסור להכנס אתם לשום ויכוח על מי שומר יותר על "צער בעלי חיים" דאורייתא. עליהם כבר אמר אחד מגאוני ליטא בראותו אשה גרמנית מנשקת כלב, לפני מאה שנים: "זובחי אדם עגלים יישקון". עובדי האלילים של "דת הטבע והסביבה", מוכנים להקריב את רווחתם של מליוני בני אדם, כדי להגן על הטבע וחיות הטבע. הם מונעים בניית שיכוני מגורים בצפת ובגליל, שמא ייפגעו זבובים נדירים, המתעופפים בהרים ובסלעים. אם יש חיה צבועה בעולם, הרי אלה אותם בני אדם, שמדברים על חמלה ואוהבים כלבים יותר מבני אדם ומגדלים חתולים יותר מתינוקות, שלא לדבר על תינוקות יהודיים...

יש לזכור שמדובר באותם רשעים שרוצים לבטל את ברית המילה, בשם מניעת התעללות בתינוקות. כמו הקומוניסטים בשעתם, הם מבקשים למנוע בכוח מהורים להכניס את ילדיהם לבריתו של אברהם אבינו. אין להם שום רחמנות על העופות, בוודאי לא על תינוקות יהודיים נימולים. מדובר באנשים שהקימו שלטון מתנכר ועויין ליהדות. הם בנו קיבוצים ומושבים וערים על חורבות ארבע מאות ישובים ערביים שגורשו מבתיהם, בלי שום בעיה. הם לא יחזירו קיבוץ אחד, ליורשי המגורשים הפלשתינים. אבל ימצאו איזה יורש לעקור יהודים מבתיהם בבית א-ל או בית כנסת בגבעת זאת. ללמדך, שאין בלבם זיק של רחמים. מדובר ביצורים בעלי לב מלא רעל ושנאה נגד אצילי בני ישראל המבקשים לקיים את מצוות התורה. מדובר באותה תרבות רעה המייצרת בשוליה רוצחים המחסלים את חבריהם ובני משפחותיהם באכזריות, בגלל סכסוכים כספיים ואחרים, ואכמ"ל.

הצבועים הללו לא העיזו להכנס לכפרים ערביים השבוע, למנוע את מנהגיהם לשחוט צאן ובקר בימי אידיהם. הם יודעים כי באותם סכינים ששוחטים את הכבשים, ישחטו אותם. יש להם כבוד לאלימות שבטבע. הם גם לא מעיזים להתפרץ באלימות למסעדות טריפה בהם אוכלים בשר, מכל בעלי החיים הטמאים. כי הם יודעים שהם יקבלו שם מכות רצח. על מי הם גיבורים, עלובי החיים הללו, על יהודים חרדים החיים תחת שלטון הכיבוש האנטי חרדי. הם יודעים שהמשטרה הרקובה לא תגן על זכויות האדם הדתי, ל"חופש דת" לקיים את מנהגי דתו, שהיא יסוד מוסד בדמוקרטיה.

אף אחד לא יכול ולא צריך ללמד את שומרי תורת ישראל את חשיבות מניעת "צער בעלי חיים". אבל מכאן ועד להכנס לויכוח עם אויבי תורת ישראל ועוקרי אמונת ישראל, על הזכות הבסיסית לקיום מנהגי הדת היהודית, המרחק עצום. עם אויבי ומשנאי ה' לא נכנסים לויכוחים אידאולוגיים. נלחמים בהם באותן שיטות שהם נלחמים בנו. זכות ההגנה העצמית, מחייבת מלחמת חרמה, בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותנו. אם יש מושג של "ערקתא דמסאנא" זאת הדוגמא. אפשר למצא חילוקי דעות על צורת מנהג הכפרות בימינו כאשר סוחרי הכפרות הפכו את המנהג הקדוש לשוק מסחרי שאין בו פדיון כפרות לצרכי החג לעניים. כל זה למי שרוצה לתקן ולהחזיר את המנהג כמקדם. אבל כלפי חוץ, יש להתייחס אל "רחמי רשעים אכזרי", כאל אויבים שמטרתם לבטל את ברית המילה ואת השחיטה הכשרה ואת שמירת השבת ואת החינוך היהודי ואת קדושת עם ישראל. אסור לגלות שום רפיון במלחמה על "חופש הדת" של עם ישראל בארצו. שלטון יהודי שמבקש לעקור את הכל, כלבן הארמי שבקש לעקור את הכל, גרוע משלטון נכרי המאפשר חופש דת. וכבר אמרו "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו".

המלחמה לא התחילה ב"מנהג הכפרות" והיא לא תסתיים בשאלת "צער בעלי חיים". הרשעים כים נגרש השקט לא יוכלו. כל זמן שיש יהודי בעולם, יש התנגדות דקדושה העומדים עלינו לכלותינו. שבכל דור ודור, בכל מדינה ומדינה, ימצאו תירוצים איך להכות ביהודים ובתורתם. אנחנו צריכים להיות חזקים בתוכנו ולא לאפשר לרפי שכל וחסרי דעת, להכנס לויכוח "עניני" על מנהג זה או "היתר", אחר. כי זה לא הענין.

יש כאן מלחמה לה' בעמלק הכפירה מדור דור. במלחמה הזאת אנחנו ננצח. נצח ישראל לא ישקר. שרדנו את הרשעים לדורותיהם. הם היו החזקים ואנחנו החלשים. המה כרעו ונפלו ונעלמו בתהום נשיה. לא נותר להם זכר ותולדותם כיוצא בהם. אין להם עתיד. לעומתם, עם ישראל חי וקיים. דור לדור יביע אומר. כל דור ונסיונותיו וכל דור ועריציו. ואנחנו קמנו ונתעודד. למה ואיך? כי אנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר. ה' הושיעה המלך יעננו ביום קראינו. ויראו שונאי ויבושו כי אתה ה' עזרתני וניחמתני. נקיים את ברית המילה, נקיים את השבת, נשמור על שבת הארץ כהלכתה, נדבוק בתורתנו הק', נקים דורות לתורה וליראת שמים, ה' אתנו אל תיראום. מי שישרוד את המלחמה הרוחנית, יזכה לראות בגאולה השלימה. בנערינו ובזקיננו נלך לקראת משיח צדקנו כי חג ה' לנו.
רשעים אייכלר תרנגול כפרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד