י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טיפ יהלום חגיגי

מירי ביילין לא רצתה לוותר על היהלום - וגם לא לקחת משכנתא למענו, אז היא מצאה פיתרון שגרם לה לאושר גדול ולהכנות חג שמחות הרבה יותר

טבעת: בקי דיימונדס
טבעת: בקי דיימונדס


אומרים שהיהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה. נכון, כל אחת חולמת על תכשיט משובץ יהלום.
חייבת להודות שגם אני מאוד אוהבת תכשיטי יהלומים, אולי אף יותר מהאהבה והרצון שלי להיות טרנדית ואופנתית. כי גם כשסביבי החנויות והחברות מתקשטות באקססוריז גדולים ומרשימים כצו האופנה, בסוף אני מוצאת את עצמי רוצה לחזור לתכשיט הקלאסי האמתי בשביל ההרגשה של ליידי מדמואזל.

אבל אז מכה בי המציאות, ומבינה שלקחת משכנתא על טבעת זה לא רלוונטי, וחוץ מזה צריך עכשיו עוד להחליף מכונת כביסה כי היא עייפה ומתה לה ערב החג, אז מה עכשיו - עוד אתפנק לי עם תכשיט יוקרתי?

ניסיתי לעבור הלאה אבל זה לא עזב אותי.

בתוך כל ההכנות לחג חשבתי לי, מירי, את הרי מאוד פרקטית, איך את יכולה בכל אופן להרשות לעצמך תכשיט לחג? למי מכן שלא מכירה את הסיפור על חכמי חלם, בקצרה: אדם אחד רצה לשלוח מברק לאחיו הגר מחוץ לעיר, להזמינו לברית של הבן. כל מילה עלתה יקר. חשב לעצמו האיש, כיצד יוכל לקמץ במילים? לבסוף שלח מברק ריק.

כמו הסיפור חיפשתי איפה אפשר לחסוך. חשבתי לעצמי: למה לי יהלום גדול? הרי אני מעדיפה ואוהבת את המראה המודרני ולא הדודתי. אז חשבתי על אבן רגילה צבעונית, וכזו שתשדרג לי כל לוק שארכיב מהפריטים בארון. החלטתי שצבע אדום יהיה מושלם לה. החלטתי, אבן פשוטה שיושבת על בית מזהב מספקת אותי בהחלט.
עם קו המחשבה הזה פניתי לחברתי, מעצבת התכשיטים, שתגשים לי את פנטזיית חכמי חלם שלי.
למזלי היא לא צחקה עלי ואפילו זרמה. הוסיפה ואמרה שתשבץ יהלומים קטנים מאוד סביב האבן והם ישדרגו אותה, יוסיפו לה חיים ויוקרה בלי לשבור יותר מידי חסכונות. יהלום זה לנצח, היא אמרה ומיד שלפה דף ועט וציירה לי ציור של טבעת חלומותיי.
אני משתפת אתכן אחר מעשה וחייבת להודות שהתוצאה עלתה על כל דמיון. את הבישולים לחג אני כבר עושה במצב רוח אחר...



יהלום מירי ביילין סטיילינג אקססוריז חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד