ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מחר: שמחת בית השואבה של 'רפואה וישועה'

במסגרת 'קעמפ ורדיגר' של ארגון החסד, ישמחו מחר מאות המתנדבים את הילדים המיוחדים בבנייני האומה

מחר: שמחת בית השואבה של 'רפואה וישועה'


מחר (ד) בשעה 17:00 אחר הצהריים יחל אירוע ענק עבור ילדי ארגון 'רפואה וישועה', ילדים מיוחדים מכל רחבי הארץ באולמי בנייני האומה בירושלים, מיסודם של בני הזוג שלמה ואסתר ורדיגר מניו יורק באמצעות קעמפ ורדיגר.

ארגון 'רפואה וישועה' שם לו למטרה לסייע להורים ולילדים המיוחדים בזמן שהילדים בבית ואין להם לימודים, כדי להקל על ההורים ולהמשיך את התפתחות הילדים מחוץ למסגרות החינוך המיוחדות. מדובר בסופי שבוע, חגים ובחופשות הקבועות.

בימי חול המועד מתקיים כאמור מחנה בשם 'קעמפ ורדיגר' לכ-300 ילדים בכפר סבא, כשלכל ילד מוצמד מדריך שמלווה אותו לאורך כל ימי המחנה ודואג לצרכיו וליחס אישי עבורו, מתפלל, אוכל וישן איתו, ודואג לכל צרכיו. כחלק מהפעילויות המיוחדות לילדים הם משתתפים בפעילויות, יצירות, הופעות ועוד. סוכה מיוחדת נבנתה עבור המתנדבים והילדים כך שתוכל לאכלס יותר מ-600 איש.

במסגרת הפעילות מקיים הארגון מדי שנה שמחת בית השואבה עבור הילדים והמתנדבים, מתוך מטרה אחת ויחידה להביא קרן של אור ושמחה לילדים הללו. השנה יתקיים האירוע כאמור מחר בירושלים, כאשר את המשתתפים ישמחו וירקידו בעלי המנגנים הנודעים מאיר אדלר, אהרלה סמט, יענקי דסקל ומוישי וינטרוב.

אחד ההורים מספר ל'בחדרי חרדים', כי "מדובר בהצלת נפשות של ממש עבורנו. הילדים חוזרים מהמחנה מרוצים ועייפים, לאחר שבמשך שבוע חגגו ונהנו מכל רגע. זה מעניק רווח כפול גם לילד וגם לבני המשפחה שכה זקוקים למנוחה הזו. אין מילים להודות לארגון 'רפואה וישועה' על הפעילות המסורה, מה גם שהשנה התקיים מחנה דומה גם בימי ראש השנה, ואיפשר לנו לנוח מעט ולהתפלל בריכוז הנדרש בימי הדין ולאמהות ללכת לתקיעת שופר, מה שלא מתאפשר במצבי היומיום הרגילים".







ישועה בנייני האומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד