י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האמן יוסי רוזנשטיין מציג: תערוכת רחל

האמן החרדי הבינלאומי מציג: 'תערוכת רחל' בסדרה ייחודית ומושקעת המוצגת בגלריית מצא ארט בימי החג

האמן יוסי רוזנשטיין מציג: תערוכת רחל


עד לזמן האחרון הייתה "רחל אמנו" מזוהה במבנה המוכר בעולם היהודי כ"קבר רחל", מבנה ובתוכו מצבת רחל. המבנה נמצא במבואותיה הצפוניים של בית לחם, מדרום לירושלים, אליו עלו יהודים בכל הדורות לתפילות ולבקשות. כיום, בגלל אילוצים בטחוניים, נבנה מסביב לקבר ומעליו מבנה מוגן אשר מסתיר את הסמל המרכזי שהיה חקוק בזיכרון היהודי הלאומי.

הצייר הבינלאומי הידוע יוסי רוזנשטיין צייר 22 ציורים המטמיעים ומנציחים סמל חשוב זה בתודעת הדור החדש. דור שעלול יהיה לאבדו. הסדרה מהווה אינטרפרטציה אישית של האמן, ובאה לבטא אספקט אינדיבידואלי ספציפי, של המושג הנצחי "רחל אמנו" בעיני היהודים באשר הם. בזמן מצוקה ורווחה, בשמחה ובעצב. הציורים מגשרים על פערים בציבוריות היהודית ומדלגים במרחבי המקום והזמן. בציורים מושם דגש על הכמיהה של כל אחד לישועה ותמיכה מאמא רחל הקיימת ועומדת לנצח לצדו של כל יהודי.



גלריית מצא ארט matsart רח' דוד המלך 21 ירושלים צמודה למלון קינג דיויד. גלריה זו הנחשבת כיום לגלריה המובילה בישראל, בחרה להציג לציבור אוסף חשוב זה בתערוכה מיוחדת. אשר תפתח לקהל הרחב בחג הסוכות. תערוכה זו מיועדת להיות תערוכה נודדת שתוצג במרכזי קהילות יהודיות מכל הזרמים ברחבי העולם. בשילוב סדרת הרצאות וקונצרטים בנושא מורשת ישראל עבר הווה ועתיד.

אספנים, שוחרי אמנות, וסלבריטאים רבים כבר הבטיחו את ביקורם בתערוכה. הציורים באוסף זה הם בגודל 40X40 ס"מ וציור אחד בגודל 100X100 ס"מ. בגלריה יהיו מוצגות יצירות נוספות פרי מכחולו של האמן יוסי רוזנשטיין. הציורים מצויירים בצבעי שמן איכותיים על קנווס.
רוזנשטיין אמן תערוכה גלריה רחל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד