ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

צפו: מאות במעמד 'הקבלת פני רבו' של ש"ס

נשיא מועצת החכמים: "יישר כח גדול ליו"ר התנועה שפועל למען עולם התורה באופן קבוע ולא באופן ארעי" • גלריה

צפו: מאות במעמד 'הקבלת פני רבו' של ש"ס
משה הולצמן


אירוע הקבלת פני רבו מטעם תנועת ש"ס התקיים היום (ד) באולמי 'האופרה' בשכונת גבעת שאול בירושלים, בהשתתפות חכם שלום כהן. למרות שהאולם היה מלא יחסית, נרשמה בש"ס אכזבה מכמות הבאים.

מיד עם תחילת האירוע הזמין המנחה, ח"כ הרב יואב בן צור את הרה"ג זמיר כהן מ'הידברות' לשאת את דבריו. הרב דיבר על חשיבות האחדות בעם ישראל, דיבר על מהותם של ארבעת המינים והדגיש את העובדה שהברכה על ארבעת המינים הינה על הלולב בגלל היותו מאגד ומחבר אליו את שאר המינים כשכל אחד מהם מסמל פן אחר בעמ"י.

חבר מועצת חכמי התורה הרה"ג ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים' הדגיש את המעלה הגדולה בעצם ההנהגה של מרן ראש הישיבה ואת העובדה שיש את מי לשאול, ויש ממי לקבל עצה ותושיה בעניינים הנוגעים לכלל ולפרט.

חבר מועצת חכמי התורה הרה"ג דוד יוסף, רבה של שכונת הר נוף וראש מוסדות "יחווה דעת" ריתק את הקהל בנאומו וחשף מעט מהתוכניות העתידיות של תנועת ש"ס בשנה הקרובה ואת העובדה שדברים רבים שהיו בעבר ונעצרו יחזרו שוב וביתר שאת, כשאליהם יתווספו פרוייקטים נוספים וחשובים, בעיקר בתחום החינוך.

יו"ר התנועה, שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל אריה דרעי פתח את נאומו באחריות שהוא לוקח על עולם התורה ובעובדה הברורה שעמלי התורה הם שבט הלוי והם סיירת המטכ"ל של עם ישראל, וכי יש לעשות הכל שהם יוכלו לשבת וללמוד בשקט וללא הפרעות.

דרעי הזכיר בנאומו את הגר"ע יוסף זצ"ל ואף אמר בפני האלפים שמי שרוצה ללמוד על הנהגותיו של מרן ועל דרכו בלימוד שירכוש לעצמו את ספריו החדשים של בנו וממשיך דרכו של מרן, הרה"ג דוד יוסף "אורחות מרן" ששם מופיעה עדות מכלי ראשון, עדותו של הרב דוד כפי שראה אצל אביו הגדול לאורך שנים.

יו"ר התנועה שיבח את נציגי השטח של המפלגה בכל אתר ואתר, ושיבח אותם על העשייה הקבועה והברוכה למען הציבור ברחבי הארץ ועל פעולות הקירוב אותם הם עושים כדי לקרב כמה שיותר אחים טועים ליהדות. דרעי אף שיבח את מנכ"ל התנועה הרב חיים ביטון על ההפקה המהירה והמוצלחת של האירוע.

את המשא המרכזי נשא נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן שנשא משא תורני מקיף בנושא דירת ארעי ודירת קבע ובחובת הציווי לשמוח בימי החג ובדרכים כיצד להגיע לשמחה אמיתית, שמחה של תורה. בהמשך בירך את עשרות נציגי התנועה שנכחו באולם ומעל הכל הוא דיבר בשבחו של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי על כל פעולותיו למען כלל ישראל ובפרט למען חיזוקו וביצורו של עולם התורה בארץ ישראל ואף בירך אותו שיאריך ימים על ממלכתו ושיגביר חיילים לתורה.

בסיום המעמד נעמד הקהל לאמירת פרק תהילים לרפואתו של הרה"ג יורם אברג'ל הזקוק לרחמי שמים.

צילום: משה הולצמן


















































































הקבלת פני רבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד