ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

אחרי בן הגרש"מ עמאר: האם טורפד מינוי מקורב לגר"ד יוסף?

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ברגע האחרון סוכלה בחירתו של דיין נוסף - הרב גולן אלוף • הסיבה: הרב אלוף קרוב לגר"ד יוסף, הנמצא "בתחרות סמויה" עם אחיו הראש"ל הגר"י יוסף • מקורבי הראש"ל בתגובה: "הרב אלוף מחשובי המועמדים"

צילום: יעקב כהן;
צילום: יעקב כהן;


סערת הבחירות לדיינות נמשכת: אחרי הטענות החריפות שהשמיע הראשל"צ הגרש"מ עמאר בראיון החג ל'בחדרי חרדים' על סיכול מועמדות בנו לדיינות, מתברר כי ישנן טענות גם על הסרתו מהרשימה של דיין נוסף, ששמו נחשב מובטח עד כמעט הרגע האחרון, וכל זאת בשל קרבתו לחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי המועמד לדיינות הרב גולן אלוף, אשר נחשב לעילוי מצטיין ומועמד מוביל - הוסר ברגע האחרון מרשימת המועמדים, בשל זיהויו כמקורב לגר"ד יוסף.

גורמים ספרדים הקשורים לוועדה מספרים, כי אלוף הוא אחיו של הרב שמעון אלוף, רבה של קהילת אהבה ואחווה בניו יורק, אשר מיודד עמוקות עם הגר"ד יוסף והיה במשך שנים ארוכות גם ידידו הקרוב של הגר"ע יוסף זצ"ל.

לטענתם, בניגוד לכל הציפיות וההערכות, ברגע האחרון יד נעלמה הסירה את שמו מהרשימה. לדבריהם, מדובר במקורביו של הראשל"צ הגר"י יוסף, וזאת כביכול בשל מה שהם מכנים "התחרות הסמויה שקיימת בין הגר"י יוסף לאחיו הגר"ד".

לבחדרי חרדים נודע עוד, כי במשפחת אלוף כועסים ופגועים מהראשל"צ הגר"י יוסף, ומשוכנעים כי הוא עומד מאחורי המהלך בגלל קרבתו לגר"ד יוסף. אחד מבני המשפחה מציין כי "בלתי מתקבל על הדעת כי הידידות שזכינו לה עם הגר"ע זצ"ל ועם בנו ממשיך דרכו הגר"ד - היא זו שעמדה לנו לרועץ לבחירתו של הרב גולן לתפקיד".

"אין ספק שמי שהיה מקורב לראשון לציון ולאנשיו נכנס לרשימה, ומי שלא - נזרק החוצה. בנו של הרב עמאר לא היה היחיד ששילם את מחיר השתייכותו לצד הלא נכון של המפה הפוליטית", מסכם אותו גורם בוועדה.

תגובת מקורבי הראש"ל: "הרב גולן אלוף הוא מבכירי וחשובי המועמדים לדיינות ואין ספק כי כאשר זמנו יגיע ימליצו כלל חברי הועדה למינוי דיינים בפני נשיא המדינה על התאמתו ומינויו לתפקיד דיין. הרב אלוף הוא מתלמידי מרן הרב עובדיה יוסף ופועל בכוחא דהיתרא כפי שיטתו של הראש״ל שליט״א".
דוד יוסף ועדה בחירות דיינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד