כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

המשפחה ניצחה: הלווייתו של אהרן בניטה הי"ד תצא ב-13:30 משמגר

ושוב נדחה מועד הלווייתו של אהרן בניטה שנרצח אמש בפיגוע בשער שכם בירושלים • בצבא התעקשו לערוך לו הלוויה צבאית, משום ששירת בשח"ר, ובמשפחה סירבו • אשתו אודל שתחי' שבה להכרתה והחליטה - הלוויה רגילה

המשפחה ניצחה: הלווייתו של אהרן בניטה הי"ד תצא ב-13:30 משמגר


(עדכון 11:15) האלמנה אודל בת מרים שתחי' החליטה - תתקיים הלוויה רגילה ולא צבאית, זאת על אף המאמצים מצד הצבא. ההלוויה תצא בשעה 13:30 מבית ההלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות בחלקה האזרחית שם ייטמן.

מוקדם יותר הבוקר (א') הוציא דובר צה"ל הודעה על מועד הלוויתו של אהרן בנט הי"ד, שנרצח אמש בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים.

על פי ההודעה, הלוויה של רב טוראי אהרן בניטה תיערך היום בשעה 13:30, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים עקב היותו חייל בשח"ר, אלא שבני המשפחה מתנגדים לקיום הלוויה צבאית.

אמש נכנס העסקן חיים רייכר המטפל בכל סידורי הלוויה לגאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס שפסק לערוך את הלוויה במוצאי השבת. אלא שבני המשפחה ניסו עידין לבדוק אפשרות של הגעת הוריו של אהרן הי"ד מקנדה. לבסוף לא הצליחו ההורים לתפוס טיסה לישראל ולהגיע קודם החג.

לפני זמן קצר התבשרו בני המשפחה כי רעייתו אודל בת מרים שתחי' המאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים התעוררה בס"ד, ולפי הדיווחים אמרה כי היא מעוניינת לקיים לוויה רגילה וקבורה בהר הזיתים. מסביבת המשפחה נמסר כי ההחלטה אינה סופית, וכי צה"ל שולחים כעת נציגה שתדבר על ליבה.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי "פצועת הדקירה בת ה-22 המאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם ונותחה בלילה, נמצאת בהכרה ונושמת בכוחות עצמה, מתקשרת עם סביבתה. מצבה בינוני-קשה, יציב".
לוויה אהרן בנט צבאית טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד