י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו בגפני מאשים את פקידי האוצר: "אתם עובדים עלינו"

עימות חריף בוועדת הכספים בין יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני ובין הממונה על התקציבים באוצר אמיר לוי • גפני: "קח בחשבון שאני לוקח בחשבון שאתה עובד עלינו. אני יודע שתקציב הביטחון והכספים הקואליציוניים הם לא הכסף" • וידאו

צילום: הדס פרוש - פלאש 90
צילום: הדס פרוש - פלאש 90


בדיון שנערך הבוקר (ג) בועדת הכספים של הכנסת בהשתתפות בכירי משרד האוצר, ובו הציגו את תקציב המדינה ואת תחזית האוצר לשנה הקרובה, תקף גפני את מנהל אגף התקציב באוצר אמיר לוי ואמר: "תיקח בחשבון שאני לוקח בחשבון שאתה עובד עלינו".

מנהל אגף התקציבים באוצר, אמיר לוי, הסביר בדיון למה חל גידול בהוצאות הממשלה בתקציב החדש, משום שמדובר בהגדלת תקציב הביטחון ותקציבי ההסכמים הקואליציוניים.

כאמור, יו"ר הועדה ח"כ משה גפני הגיב בזעם: "יש למשרד האוצר תירוץ על כל שאלה רצינית. אחד תקציב הביטחון והשני התקציבים הקואליציוניים. אני את ההסכמים הקואליציוניים מכיר, אבל איך גדלה ההוצאה כך? איך?"



בשלב זה פנה גפני למנהל אגף התקציבים: "רק שתדע שמה שאתה אומר אני מאוד מעריך אותך, אתה איש מקצועי באמת יוצא מן הכלל. תקח בחשבון שאני לוקח בחשבון שאתה עובד עלינו. אני יודע שתקציב הביטחון והכספים הקואליציוניים הם לא הכסף. השנה היה הרבה פחות הוצאות נקודה. לא היה תקציב".
גפני אוצר תקציב כספים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד