כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שיא בנדל"ן הירושלמי: רכניץ רכש פנטהאוז יוקרתי

הנגיד קנה בסכום דמיוני פנטהאוז ענק ברוממה • כיצד התנהל המשא ומתן? • ומי ענק הזמר החסידי שיגור לידו?

צילום: שמוליק וינרייך P360
צילום: שמוליק וינרייך P360





מרכז ירושלים, בדגש על האזור הסמוך לרוממה בו מוקמים לאחרונה כמה פרויקטים לדיור, ממצב את עצמו כמגנט לגבירים וטייקונים חרדים, חלקם תושבי חו"ל הרוכשים במקום 'דירת רפאים', דהיינו דירה ללא דיירים במרבית ימי השנה, המיועדת לתקופות החגים בלבד.

'בחדרי חרדים' חושף כי הנגיד המפורסם שלמה יהודה רכניץ, רכש לאחרונה דירה בגודל של כ-700 מ"ר מהקבלן צבי אריה אייכלר, איש חסידות בויאן המקים את פרויקט 'תנובת הארץ' סמוך לרוממה, בשטח מפעל 'תנובה' לשעבר. בפרויקט זה רכש דירה, גם ענק הזמר החסידי מרדכי בן דוד.

מדובר בדירה שבמקור יועדה על ידי אייכלר למגורי משפחתו. על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', בתחילה דחה אייכלר את פניותיו של רכניץ והסביר כי הדירה לא למכירה, אולם כשהאחרון טיפס בהצעת המחיר עד ל-12 מיליון דולר - קיבל הקבלן את ההצעה ועל פי מקורבים העסקה צפויה להיסגר סופית בקרוב, לאחר שפרטי היקפה סוכמו בערב החג.

מדובר בסכום דמיוני המתקרב ל-70 אלף שקל למ"ר, ומציב רף חדש בעסקאות הנדל"ן לדירות יוקרה בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי רכניץ מתכנן לצמצם את שטח הדירה ולוותר על קומה, כדי ליהנות מגובה רב יותר. כך תהפוך דירת פנטהאוז שבמקורה משתרעת על פני שלוש קומות, לדירת שתי קומות בחלל גבוה. בנוסף, רכניץ כבר הודיע למקורביו כי לשנה הבאה יערוך שמחת חג בדירה המדוברת, במקום לערוך אותה במלונות בהם התארח עד עתה.

הפרויקט המדובר ממוקם בטיבורה של ירושלים החרדית המתחדשת, קרוב מאוד למרכזי הענק של החסידויות בירושלים, כבעלזא, גור, באיאן. מרחק הליכה מבר-אילן, גאולה, ושמואל הנביא. בשנים האחרונות הביקוש לאזור זה הפך להיסטרי ופרויקטי יוקרה למגורים רבים מוקמים בימים אלו באזור.

'בחדרי חרדים' פנה אל רכניץ כדי לקבל את תגובתו אך היא טרם התקבלה. היא תפורסם לכשתתקבל.
קבלן דירה רכניץ ירושלים כיכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד