י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ניסיון לינץ' בדרך לירושלים: "ראיתי את המוות"

מחבלים ארבו לנהגת בדרכה מתקוע לירושלים • ניסו לחטוף אותה מרכבה ותקפו אותה באבנים ובעיטות

צילום: הצלה יו,ש
צילום: הצלה יו,ש


ניסיון לינץ' בדרך מתקוע לירושלים: מחבלים ניסו להוציא מרכבה, אשה שנהגה על בדרכה מתקוע לירושלים ותקפו אותה באבנים ובעיטות.

אישה בת 38 פונתה היום (ד') לבית החולים שערי צדק שבירושלים במצב קל לאחר שנפגעה מיידוי אבנים ותקיפה אלימה. האירוע קרה בכביש תקוע לכיוון מזמוריה שבגוש עציון. פלסטינים ארבו לה בדרך וניסו להוציא אותה מרכבה בכח. היא ספגה בעיטות בכל חלקי גופה.

"ידו בי אבנים", סיפרה האשה, "וניפצו את השמשות של הרכב. הגיע פלסטיני פתח את הדלת והתחיל לבעוט בי והרגשתי את המוות מול העיניים. היו שם לפחות 10 רעולי פנים ופחדתי שיש לו סכין והוא בא להרוג אותי.

"אתם לא מבינים", המיכה, "מי שיוצא עכשיו מהבית, שלא ייצא, אין כאן אפילו חייל אחד, אין כאן אף אחד, חייבים לשלוח את צבא".

תוך כך: המשטרה בודקת חשד כי שני בקבוקי תבערה הושלכו הלילה אל שולי כביש 6 סמוך לטירה. לא דווח על נפגעים או על נזק. תחנת קדמה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

במקביל, לוחמי מג"ב איתרו 15 בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה על גג בשכונת א-טור בירושלים. ממשטרת ירושלים נמסר כי בפעילות יזומה של מג"ב בשכונת א-טור אותרו הבקבוקים על גג כשהם מוכנים להשלכה. "בקבוקי התבערה משמשים את הפורעים בעימותים אל מול השוטרים והלוחמים וכנגד אזרחים חפים מפשע ומסכנים חיים", נמסר בהודעת המשטרה.









תקוע ירושלים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד