כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

עצה של גפני לחולים: "חצי רפואה ללא תרופה"

במסגרת חגיגות חצי יובל למרכז הרפואי מעיני הישועה ולרגל השנה החדשה התאספו עשרות מנהלי חברות עסקיות במרכז הרפואי מעיני הישועה לטקס "לחיים"

עצה של גפני לחולים: "חצי רפואה ללא תרופה"


במסגרת חגיגות חצי יובל למרכז הרפואי מעיני הישועה ולרגל השנה החדשה, התקיים בבית החולים מעמד "לחיים" בהשתתפות עשרות מנכ"לים ובעלי חברות - שותפים העסקיים של בית החולים.
המעמד התקיים בראשותו של יו"ר ועדת הכספים של הכנסת וידיד המרכז הרפואי מעיני הישועה, ח"כ הרב משה גפני, אשר נשא דברים נלהבים בזכות המרכז הרפואי והטיפול המיוחד הניתן לאוכלוסיה באופן המותאם לרוח הציבור ואופיו.

המעמד המכובד והמפואר התקיים ביוזמת המחלקה לקשרי חוץ ופיתוח משאבים, אשר מקימה את אגודת ידידי המרכז הרפואי בארץ ובעולם. את הטקס הנחה הרב חיים ולצר, מנהל המחלקה לקשרי חוץ.

רו"ח מר משה ליאון יו"ר דירקטוריון המרכז הרפואי, סקר בפני מנהלי החברות את פעילותו הייחודית של בית החולים ואיחל למנהלי החברות המשך שיתוף פעולה פורה ומשגשג לטובת כולם. המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד, ייחד את דבריו לצוות הרפואי המסור של בית החולים על העבודה עם נשמה ועם דאגה אמתית לחולה.

נגיד בית החולים - פרופ' מרדכי שני, הציג בפני המשתתפים את התפתחות בית החולים בשנים האחרונות ואת תוכנית החומש לבניה, פיתוח והרחבת שירותי הבריאות בשנים הקרובות. במיוחד הציג את התוכנית להפעלתו הקרובה של בנין מרכז בריאות הנפש והעבודות האינטנסיביות בבניית מרכז היידן לקרדיולוגיה, שניהם בקומפלקסים נפרדים.

את הנאום המרכזי נשא אורח הכבוד - יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, אשר ריתק את הקהל במשך זמן רב, אודות שלבי ההתפתחות השונים של מעיני הישועה למן יום היווסדו ועד היום. הוא הציג בפני הקהל את משמעות השוני הרפואי הנפשי והפיזי בחיי היום יום בתוך כלי בית החולים. "צריך להבין שיש מקרים שעצם ההגעה של המטופל למעיני הישועה ולא למקום זר – זה בשבילו כבר חצי רפואה", אמר הרב גפני.

הוא דיבר על תנופת ביה"ח ועל יצור מקומות עבודה פרודוקטיביים במגזר. "בית חולים מעיני הישועה הוא בית חולים גדול עם הרפואה הטובה ביותר והאווירה חמימה ונעימה, כל אחד מרגיש כמו בבית שזה לא פחות חשוב. "המרכז הרפואי מעיני הישועה עומד בפני התפתחות משמעותית – זה לא יהיה מה שהכרתם", אמר הרב גפני למנהלי החברות.

דברי סיכום נשא מנכ"ל המרכז הרפואי הרב שלמה רוטשילד בהם הודה לכל האורחים על השתתפותם ועל תמיכתם בבית החולים. המנכ"ל סקר בפני המשתתפים את הפעילות השוטפת ואת תנופת העשייה וביקש להודות לכולם על הקשר והיחס החם שבית החולים מקבל מצד הספקים. "יש הרבה מקום לשיתוף פעולה פורה למען שגשוג ופיתוח בית החולים ואנחנו בשנת חצי יובל ובטוחים כי נגיע בסיום השנה למקום מתקדם יותר בסיום השנה". כן הודה להרב גרשון לידר יו"ר ועד הנאמנים הבינלאומי על עזרתו והכוונתו בפיתוח וקידום בית החולים.















משק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד