כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מדוע סולק חבר המועצה מההקפות בקרעטשניף?

אמיתי כהן, חבר 'הבית היהודי', השתחל להקפות השניות בפמלייתו של ראש העיר - וסולק; "לא ראוי לכהן בתפקיד"

מדוע סולק חבר המועצה מההקפות בקרעטשניף?


בחסידות קרעטשניף חגגו כמידי שנה את מעמד "הקפות שניות' בבית המדרש הגדול של החסידות ברחובות, חבר מועצה בעיר מהמעמד שגרם לאי נעימות לחלק מהמשתתפים - גורש מהמעמד.

הסיבה היא משום שבחסידות קרעטשניף קיים כעס על אמיתי כהן, שלא כיבד את הסכם הבחירות לפיו אם הסיעה תזכה רק ב-2 מנדטים, חבר המועצה אבי מוזס יתפטר ובמקומו ייכנס פנחס הומינר נציג חסידות קרעטשניף שהוצב במקום השלישי.

למרות שההדורים לא יושרו, ביקש ראש העיר רחמים מלול מאמיתי כהן שיצטרף אליו אל חגיגות הקפות שניות בעיר כולל בחסידות קרעטשניף.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמיתי כהן "לא כל כך רצה", אך ראש העיר בקש ממנו וכאשר אמיתי הגיע לקרעטשניף, נגש אחד החסידים המקורב לאדמו"ר ובקש ממנו בצורה אדיבה לשוחח בחוץ ואמר לו שלאור המתיחות הגעתו למקום היא לא לעניין.

החסיד לא בקש מאמיתי לעזוב, אולם אמיתי כהן החליט שהוא מבין את הרמז והחליט כי ימשיך לביתו. חברי המועצה הנוספים אשר ראו את אמיתי כהן עוזב החליטו לאות הזדהות עם אמיתי גם לעזוב את המקום.

גורם בחסידות קרעשטניף אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אמיתי כהן ואבי מוזס מפרים ברגל גסה הסכם מפורש עליו הם חתומים אשר חייב אותם להתפטר לטובת פנחס הומינר נציג החסידות. מבחינתנו הם אינם ראויים לשמש בתפקידים ציבוריים ועליהם להתפטר מידית. כל עוד הם אינם מקיימים הסכמים ואינם מכבדים את עצמם, אל להם להמתין לכיבודים".

חבר המועצה אמיתי כהן אמר לאתר מקומי ברחובות כי "במשך החג מחלקת מורשת ישראל עשתה אירועים רבים בשכונות השונות ואף ברחבת העיריה, במסגרת האירועים גם תמכה באירועי הקפות השניות גם במוסדות קרעטשניף, אני שמח על הענות הרבה של התושבים שהגיעו ונהנו מאירועים אלו נמשיך לפעול חורף בריא".

הקפות שניות בקרעטשניף:
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד