ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ירושלים מוכת טרור: בחור ישיבה נדקר בצווארו ונפצע קשה

גם הבוקר נפתח בפיגוע דקירה בירושלים: מחבל דקר בחור ישיבה סמוך למטה הארצי של המשטרה, ופצע אותו באורח קשה • הבחור פונה לבית חולים כשהסכין נעוצה בצווארו • המחבל ניסה לחטוף נשק ממאבטח הרכבת הקלה - נוטרל ונפצע קל • וידאו

צילום: מדברים תקשורת
צילום: מדברים תקשורת


הטרור ממשיך להכות בבירה: בחור ישיבה כבן 25 נדקר בצווארו ברחוב דרך בר לב בירושלים ונפצע קשה.

לוחמי יס"מ השתלטו על המחבל הדוקר, כבן 15, והוא נעצר.

בשעה 12:12 מחבל ערבי הגיע לתחנת הרכבת הקלה בסמוך למטה הארצי בירושלים, דקר באמצעות סכין תלמיד ישיבה בצווארו וניסה להימלט. במנוסתו נתקל במאבטח של הרכבת הקלה, תקף אותו וניסה לחטוף את נשקו. המאבטח נאבק בו והוא נמלט.


צילום: מדברים תקשורת

צוות לוחמי יס״מ ירושלים שפעלו באזור והיו רכובים על אופנוע, הבחינו באדם שרץ בכביש לכיוון צומת הגבעה הצרפתית. כשהבחין בלוחמים חזר על עקבותיו וניסה להיכנס לרכב בכביש. הלוחמים הבינו שמתרחש אירוע, זינקו מהאופנוע, רדפו אחריו ועצרו אותו יחד עם שוטר תגבור שהיה במקום.

בחור הישיבה שנדקר פונה לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק במצב קשה, עם הסכין נעוצה בצווארו. העצור הועבר לחקירה בימ״ר ירושלים, במפלג לתפקידים מיוחדים.

"הפצוע שכב על הכביש"
שמוליק אברהם, מתאם חירום וביטחון של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר חרדי תלמיד ישיבה שנדקר בפלג גופו העליון בסמוך לתחנת הרכבת הקלה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים. כוחות משטרה גדולים פעלו בזירה ומנעו מהמפגע לדקור אזרחים נוספים. למרבה הנס לא היו נפגעים נוספים באירוע".

חובש בכיר במד"א גדי מילר שהגיע ראשון למקום מספר: "על הכביש סמוך לתחנת אוטובוס שכב צעיר כבן 25 כשהוא דקור בפלג גופו העליון, יחד עם פאראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישה ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב קשה, במקום טיפלנו גם בנפגע נוסף באורח קל שנפצע בגפיים בזמן שהתעמת עם המחבל".
13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד