כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הרב שטרנבוך: "העולים להר הבית יתנו את הדין"

הראב"ד הגר"מ שטרנבוך ממשיך לגנות העולים להר וקובע כי מי שעולה להר הבית יתן את הדין על כך • כנסו לדברים המלאים

הגר"מ שטרנבוך שליט"א
הגר"מ שטרנבוך שליט"א


האינתיפאדה ברחובות ישראל: הגאון רבי משה שטרנבוך ממשיך לגנות את אלו העולים להר הבית וקובע היום (ה') כי מי שעולה להר הבית יתן את הדין על כך.

בדברים שנשא היום בבוקר אמר "הנה השנה בתקופת סוכות נתרבו הרציחות בעיר הקודש ירושלים רח"ל, ובוודאי אותם קומץ אנשים שעולים להר הבית יתנו את הדין על כך, כי הם גורמים להסתת הישמעאלים להרוג בנו, ומה עוד, שהם גורמים שהמלחמה נגד הישמעאלים תהיה "מלחמת דת", שהרי הר הבית הוא מקום קדוש אצלם, והמלחמה נגד הר הבית הוא מלחמה על דתם, וזה מעמיד אותנו בסכנה גדולה, שרבים מהישמעאלים מוכנים למסור נפשם על דתם ולהזיק ולרצוח בנו רח"ל עבור ז"ה. 

"ומה מאוד טחו עיניהם של אנשי השלטון בארץ ישראל מראות, שהם מסייעים להם ומעמידים אלפי אנשי צבא שיגנו עליהם כדי להבטיח שלא יאונה להם כל רע, ואינם משימים אל ליבם שהם אלו שגורמים לכל ההסתה הנוראה שנתגברה מצד הישמעאלים לרצוח בנו ה"י, וכמה וכמה קרבנות כבר נגרמו לדאבוננו כתוצאה מזה".     

"לפני כמה שנים עוד התירו להעמיד בסמוך לפתח הר הבית כעין אוהל ובו שומר שהסביר לעוברים ושבים שכאן זהו הכניסה להר הבית, ועליהם להיזהר לא להיכנס להר הבית, והיו שנזהרו לא להיכנס והיו כאלו שלא נזהרו, ועכ"פ המקום היה שמור ואנחנו מצידנו עשינו את שלנו, אבל היום תחת שיעמידו שמירה מחוץ להר הבית שלא ייכנסו לשם, הרשעים הללו מעמידים שומרים בתוך הר הבית לשמור על הנכנסים שלא יאונה להם כל רע, והרי הם מסכנים  את קיום כל כלל ישראל בארץ ובגולה".           

את דבריו סיים הגר"מ שטרנבוך "והלוואי שיימצא בזמנינו מי שישכור שומרים שיעמדו בכניסה להר הבית ויודיעו לעוברים ושבים שמכאן והילך אסור להיכנס עפ"י דין תורה, ובזה נקיים את התפקיד המוטל עלינו לשמור את הר הבית כפי מיעוט יכולתינו, וימנעו בזה סכנה מכל בית ישראל".
הרב ברוך שטרנבוך הר הבית יתנו את הדין איתניפאדה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד