ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024

הגר"ש בעדני בקול ברמה: "דרעי הוא היו"ר. צריך לחזק אותו"

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני ביקר היום בתחנת הרדיו 'קול ברמה' הנמצאת במתיחות מול ש"ס מאז מערכת הבחירות • הרב בעדני החמיא לתחנה - "זאת הישיבה הגדולה בעולם", יחד עם זאת הבהיר - "דרעי הוא היושב ראש"

הגר"ש בעדני בשיחה עם עובדי התחנה היום. צילום: ישראל קליין, קול ברמה
הגר"ש בעדני בשיחה עם עובדי התחנה היום. צילום: ישראל קליין, קול ברמה


מבשר שלום? חבר מועצת החכמים הגר"ש בעדני ביקר היום (ה') בתחנת הרדיו 'קול ברמה', שבעליה איש העסקים צבי עמאר מזוהה עם מפלגת 'יחד' של אלי ישי. במהלך הביקור אמר הרב כי "זאת התחנה היא הישיבה הגדולה בעולם". בהמשך אמר הרב לעובדי התחנה כי "אריה דרעי הוא היום היושב ראש, וצריך לחזק אותו".

חבר מועצת חכמי התורה העניק ראיון מיוחד שישודר הערב בתוכנית 'פילפוליטיקה' עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'קול ברמה', בראיון אמר הרב כי למרות שבהלכה יש מציאות כזאת של עליה להר הבית במקומות מסוימים אחרי טבילה אינו רואה אופן שבו אנשים עולים להר בלי להיכשל.

"בהלכה אתה מוצא את הדרך להיכנס להר הבית, קודם צריך לטבול ויש גבול עד איפה מותר להיכנס, אבל אי אפשר לסמוך על זה כי לא יודעים את הגבולות וזה חשש לאיסור כרת. כל אחד יכול להיכשל, אני לא רואה שימצאו דרך להיכנס להר הבית בלי להיכשל" אמר הרב.

עוד סיפר הרב "אתמול חבר הכנסת יואב בן צור לקח אותי לכותל המערבי, אין אנשים בכותל, ריבונו של עולם אין אנשים בכותל, אין אנשים ברחוב, פחד".

במפגש מיוחד שקיים הרב עם עובדי 'קול ברמה' באולפני הרדיו בבני ברק אמר הרב כי "אל הכותל יש להגיע במצב שכזה באוטובוסים או עם רכב פרטי, או ללכת בקבוצות יחד עם מישהו שיש לו נשק, אבל לא ללכת לבד ברגל אל הכותל המערבי".

כזכור, ביקורו האחרון של הגר"ש בעדני בתחנת הרדיו נערך בתקופת הבחירות.
בעדני קול ברמה שס אלי ישי אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד