י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

מכה לנתניהו: 73% לא מרוצים מתפקודו

שפל חסר תקדים לנתניהו: רק 4% מרוצים מאוד מתפקודו • ברשימת המתאימים להילחם בטרור: ליברמן ובנט לפני רוה"מ

נתניהו. צילום: פלאש 90
נתניהו. צילום: פלאש 90


בצל גל הטרור בישראל נערך בימים אלו סקר מיוחד עבור חדשות 2, וממנו עולים נתונים אשר אמורים להדאיג את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בסקר שערכו מנו גבע ומינה צמח ממכון המחקר "מדגם", בשיתוף עם איי-פאנל, נשאלו הנסקרים האם הם מרוצים בימים אלו מתפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לנוכח פיגועי הטרור האחרונים.

על פי התשובות, מעמדו של ראש הממשלה נתון בשפל חסר תקדים, כאשר 73% טענו כי אינם מרוצים מתפקודו ורק 4% מהנשאלים ענו כי הם מרוצים מאוד מתפקודו של נתניהו, 19% השיבו כי הם די מרוצים, 35% טענו כי הם די לא מרוצים ו-38% אמרו כי הם כלל אינם מרוצים מתפקודו. 4% נוספים לא הביעו דעה בנושא.

במהלך הסקר נשאלו המשתתפים "מי לדעתכם הכי מתאים לטפל בבעיות הביטחון ובפיגועי הטרור". אביגדור ליברמן זכה במקום הראשון עם תמיכה של 21.9%, אחריו נפתלי בנט עם 17%, בנימין נתניהו רק עם 15% והרמטכ"ל לשעבר אשכנזי עם 9.4%. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג קיבל את תמיכתם של 5% בלבד, יאיר לפיד נמצא אחרון ברשימה עם 4%.

בסקר שאלו גם האם בעקבות הפיגועים האחרונים אתם חשים פחות בטוחים. כ-80% השיבו הם כי חשים פחות ביטחון,:35% הנשאלים טענו כי הם מרגישים הרבה פחות בטוחים, 44% ציינו כי הם מעט פחות בטוחים, 21% טענו כי הם חשים אותו הדבר.
נתניהו סקר טרור בנט ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד