י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פה אחד: הממשלה אישרה מינוי אלשיך כמפכ"ל

השר לבטחון פנים הביע תקווה כי מ"מ המפכ"ל, בנצי סאו, יישאר במשטרה • דרעי: "להוקיע ההתקפות על אורח חייו"

אלשיך . צילום: פלאש 90
אלשיך . צילום: פלאש 90


הממשלה אישרה היום (א) פה אחד את המלצת השר לביטחון הפנים גלעד ארדן למנות את סגן ראש השב"כ, רוני אלשיך, לתפקיד מפכ"ל המשטרה.

השר ארדן אמר לאחר האישור: "הממשלה אישרה היום פה אחד את המלצתי למנות את סגן ראש השב"כ, רוני אלשיך, כמפכ"ל הבא של משטרת ישראל. רוני הוא מפקד בכיר ובעל ניסיון רב במלחמה בטרור והיכרות קרובה עם עבודת המשטרה. רוני מקצוען שקידם רפורמות רבות בתחום הביטחון ואני בטוח שהיכולות המקצועיות שלו, יחד עם הערכים שהוא מביא עימו, יאפשרו לו להצעיד את משטרת ישראל קדימה ולהתמודד עם כל האתגרים הניצבים בפניה.

"כפי שאנו רואים כל יום, רוני יפגוש במשטרה שוטרות ושוטרים מסורים שפועלים יום וליל למען אזרחי ישראל ומגנים עלינו בגופם ואני רוצה להביע שוב את הערכתי הרבה להם ולהבטיח, בשם כולנו, שהם יקבלו את כל הגיבוי הנדרש לפעולות שהם נוקטים כדי להגן על אזרחי ישראל.

"אני מבקש להודות מעומק הלב למ״מ מפכ״ל, ניצב בנצי סאו, על תפקודו המקצועי והמסור בחודשים האחרונים. בנצי הוביל את המשטרה בתקופה קשה ומורכבת ועשה זאת בהצלחה ואני מקווה מאוד שהוא ישאר בפיקוד הבכיר ביותר של המשטרה לצידו של רוני וימשיך לתרום מניסיונו וכישוריו״.

שר הכלכלה אריה דרעי, בירך את אלשיך וציין: "אני רוצה להוקיע את ההתקפות שהושמעו נגד אלשיך על אמונתו ואורח חייו".
אלשיך ארדן אישור מינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד