י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אמסלם נגד ברקת: "זה חמור. נכנס את ועדת הפנים"

סערה בעקבות חשיפת בחדרי חרדים • יו"ר ועדת הפנים קורא לבטל מיידית את הקורסים לנוער הערבי בקרב מגע: "ברקת שובר שיאים. מקווה שמדובר בבדיחה" • ח"כ ד"ר ענת ברקו: "אולי נממן להם חוג קליעה כדי שיפגעו בנו יותר טוב?"

אמסלם נגד ברקת: "זה חמור. נכנס את ועדת הפנים"


חשיפת 'בחדרי חרדים' על כך שעיריית ירושלים מתקצבת לימודי קרב מגע ואיגרוף למאות נערים ערבים בשכונות בירושלים מהן יצאו מחבלים ומפגעים לרוב - מחוללת סערה רבתי.

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דוד אמסלם, מגיב לחשיפת בחדרי חרדים: "ראש העיר ברקת שובר שיאים בכל פעם מחדש. אני מקווה שמדובר בבדיחה, כי אם זה נכון, הסיפור הזה חמור ביותר.

"מדובר בסיכון ישיר של החיים שלנו ושל ילדינו, וכשמעניקים לציבור שלא אוהב אותנו, בלשון המעטה, כלים ומיומנויות לחימה, מעניקים להם רעיונות איך לשדרג את הפגיעה בנו. אני מצפה מעיריית ירושלים והעומד בראשה לבטל את הפעילות הזאת לאלתר, להעמיד לרשות תושבי העיר שחווים את הטרור על בשרם, קורסי הגנה עצמית בחינם, ולנתב את הכספים שמיועדים למטרה המסוכנת הזאת - לפעילויות שאמורות ליצור אפקט של סובלנות וכבוד לערך החיים".

גם חה"כ סגן אלוף במילואים ד"ר ענת ברקו, הגיבה בחריפות: "אני מופתעת מהבחירה של עיריית ירושלים לממן חוג איגרוף וקרב מגע לנערים ממזרח ירושלים, מהם אף יצאו מחבלות ומחבלים, כמו ג'בל מוכבר.

"היוזמה להעניק חוגי ספורט היא מבורכת, אך למה לא חשבו על שחייה, פינג-פונג ומשחקי כדור. לפי ההיגיון הזה, של מתן קורס איגרוף לצעירים. האם הדבר הבא יהיה לממן עבורם חוג קליעה על-מנת שיפגעו בנו יותר טוב? כדאי לשנות לכיוון פחות אלים ולבחור בספורט שלא עשוי להוות כלי בידי מפגעים פוטנציאליים".

מעיריית ירושלים טרם נמסרה תגובה לדברים.
אמסלם ברקת אגרוף קרב מגע קורסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד