י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חדש בשוק: אוזניות למוזיקה - בלי לאבד קשר עם הסביבה

מי אמר שאוזניות חייבות להיות מורכבות על האוזניים? הכירו מוצר חדש שמעורר בשבוע האחרון עניין גובר ברשת - אוזניות המשדרת קול דרך העצמות בראש הישר לאוזן הפנימית של המשתמש, וכך בעצם משחררות את האוזן החיצונית לקשר עם הסביבה

  • כ"ח תשרי התשע"ו
קיק סטארטר אוזניות batband
קיק סטארטר אוזניות batband


אז מי אמר שאוזניות חייבות להיות מורכבות על האוזניים? מיזם חדש בשם BATBAND, שעולה כקמפיין גיוס בקיקסטארטר ועד כה הצליח לגייס כבר כ-490,000 דולר מתוך יעד של 150,000 דולר איתו יצא לדרך, מאפשר לכם גם להאזין למוזיקה וגם לשמור על קשר עם הסביבה.

המוצר משתמש בטכנולוגיה המשדרת קול דרך העצמות בראש. גלי הקול למעשה נתפסים על-ידי האוזן הפנימית של המשתמש, וכך בעצם משחררות את האוזן החיצונית לקשר עם הסביבה.

לאוזניות, אשר מתממשקות לסמארטפון, שני חיישני מגע ובאמצעות חיבור בלוטות' הן מאפשרות שליטה במוזיקה וגם הוצאה או ניתוק של שיחה ומעבר בין השירים המושמעים על-ידי תנועה קדימה או אחורה של האצבע.

למכשיר יש שתי סוללות שמאפשרות הפעלה של בין 6-8 שעות. המסגרת החיצונית של האוזניות עשויה מפלדה קשיחה, בעוד שחלקה הפנימי בעל בטנה מרופדת ונוחה.

שימושים נוספים שניתן לבצע בעזרת האוזניות הם ניהול שיחות סקייפ, קבלת הנחיות קוליות מה-GPS, וגם ניתן להיעזר בהן למשחקים עם קונסולות משחקים או התקני VR ו-AR למיניהם.

את האוזניות תוכלו להזמין דרך עמוד הקמפיין של החברה בקיקסטארטר בתמורה ל-149 דולר, שהם כ-566 שקל, והאוזניות יגיעו אליכם באפריל 2016.
אוזניות קיקסטארטר KickStarter

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד